Diskuse
Debata kandidátů na starostu je za námi, zástupce ODS si mezi lidi netroufl přijít
Re: Re: Re: Re: TOP09 .. horší než ODS
13.10.2010 10:52 vložil LLLLLL
a co mate od Hurdy slibeno Vy? Napisete nam to nebo mame pockat az po volbach a povidat si o tom zde na strankach kauzy 3? :) TOP09 nepredstavuje na Praze 3 pro ODS konkurenci, ale jasne pracuje na tom aby s ni obsadila radnici a Hurda mohl dal vladnout pres loutky jako je pi. Hujova.
Re: Re: Re: Re: Re: TOP09 .. horší než ODS
13.10.2010 20:57 vložil Jan Vokál
Vážení diskující, opravdu postrádám věcné a především ověřené argumenty. Myslím, že nikomu z mě napadajících anonymních individuí neprodalo ODS ovládané vedení radnice krásný, udržovaný parčík s pomníčkem přímo před domem, kde vlastní za vlastní těžce vydělané peníze byt, za účelem výstavby bytového domu. Mě jistě nelze podezřívat z jakýchkoliv sympatií s ODS. Stejně tak neznám nikoho z členů TOP09 Praha 3, kdo by tyto sympatie měl. Jinak odkazuji na náš program, kde naleznete odpovědi na většinu z uvedených fabulací. Měl-li někdo potřebu si ožehavé problémy Prahy 3 prodiskutovat osobně,měl mnoho příležitostí; umístění a časy našich předvolebních mítingů s občany jsou k dispozici na našem webu. My se za nic a nikoho neskrýváme, neb toto je výsadou srabů.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: TOP09 .. horší než ODS
13.10.2010 22:48 vložil Pražan odjinud
Nepřísluší mi posuzovat, je-li TOP09 topravé pro občanhy P3, to nechť si ve vobách rozhodnou sami, vadí mi ale neúplné informace, které lidi jenom (podle mne účelově) balamutí. Jedná se mi konkrétně o opětovně, od Vás i paní Hujové, zmiňované směrnici EU o nedovolené veřejné podpoře při prodeji (privatizaci) jako o něčem, co má ceny bytů tlačit bůhví kam. Nevím, jestli tu směrnici opravdu znáte, ale týká se prodeje celých domů, nikoliv bytů. Jistě vítye, že v různých MČ se prodávají/privatizují byty v průměru za asi 10000 Kč za m2 a myslíte, že jsou tak hloupí, a nějakou směrnici překračují? Ale i u celých domů je to trochu jinak - existují cesty, můžete se zkusit poptat třeba na Praze 8, kdy se celé domy prodávají při obdobné ceně, jako byty. Myslíte, že porušují směrnici EU? Je mi jasné, že jako kladivo na nájemníky to může fungovat - to my ne, to EU. Stejně jako jsem často slyšel ke zvyšování nájemného na maximum - to my ne, to zákon...Takže bych jenom prosil, jestli o tom něco opravdu víte, tak celou pravdu a zbytečně nemást a nestrašit lidi - takovým kandidátům já bych rozhodně nevěřil.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: TOP09 .. horší než ODS
13.10.2010 22:48 vložil chk
Musím jenom konstatovat, že mi jako občanovi vadí vaše deklarovaná politika v oblasti privatizace obecních nájemních bytů, která se zcela vymyká zvyklostem ve zbytku republiky, a to dokonce ještě více než u v současnosti vládnoucí ODS Praha 3. Občané by uvítali podobné podmínky, jako si pro sebe vytvořili zastupitelé z ODS, a dříve i z ČSSD, kteří byty privatizovali převážně sobě a svým blízkým a to za ceny podstatně nižší, než běžným občanům. A to nikdo z nás netouží po dvou bytech jako místostarosta Lochman z ODS. Je zvláštní, že o těchto excesech není ve vyjádření vaší strany ani slovo....
Takže ačkoli jsem ve volbách do poslanecké sněmovny volil TOP09, ve volbách na radnici Prahy 3 toto nehrozí.
Máte-li pocit, že se schováváme v anonymní diskusi, tak máte pravdu. My totiž na rozdíl od Vás nejsme politici, ale pouzí občané Prahy 3, obyčejní voliči. Važte si toho, že Vám alespoň touto formou naše názory na deklarovanou politiku vaší strany sdělujeme.
Takže ačkoli jsem ve volbách do poslanecké sněmovny volil TOP09, ve volbách na radnici Prahy 3 toto nehrozí.
Máte-li pocit, že se schováváme v anonymní diskusi, tak máte pravdu. My totiž na rozdíl od Vás nejsme politici, ale pouzí občané Prahy 3, obyčejní voliči. Važte si toho, že Vám alespoň touto formou naše názory na deklarovanou politiku vaší strany sdělujeme.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: TOP09 .. horší než ODS
14.10.2010 08:25 vložil Pavel
1) TOP09 nepodepsala společné prohlášení stran k volbám
2) nezřeklo se povolební koalice s ODS a dokonce otevřeně mluví o tom, že spolupráce je možná ze všemi demokrat. stranami.
3) Privatizace bytového fondu.TOP09 používá retoriku ODS. Je zjevná snaha prodávat ještě dráž než ODS, nejlépe za tržní ceny. Záměrně zamlčuje, za kolik se privatizovalo a privatizuje jinde a přitom používá lživé a účelové argumenty o privatizaci na P2.
Slovo spravedlnost je prázdný termín. Zaměňují odprodej bytů nájemníkům za komerční prodej.
Co brání TOP 09 se zříci povolební kolaborace s ODS, stejně tak jako nabídnout cenové podmínky privatizace obdobné předcházejícím vlnám?
2) nezřeklo se povolební koalice s ODS a dokonce otevřeně mluví o tom, že spolupráce je možná ze všemi demokrat. stranami.
3) Privatizace bytového fondu.TOP09 používá retoriku ODS. Je zjevná snaha prodávat ještě dráž než ODS, nejlépe za tržní ceny. Záměrně zamlčuje, za kolik se privatizovalo a privatizuje jinde a přitom používá lživé a účelové argumenty o privatizaci na P2.
Slovo spravedlnost je prázdný termín. Zaměňují odprodej bytů nájemníkům za komerční prodej.
Co brání TOP 09 se zříci povolební kolaborace s ODS, stejně tak jako nabídnout cenové podmínky privatizace obdobné předcházejícím vlnám?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TOP09 .. horší než ODS
14.10.2010 10:00 vložil Jan Vokál
Nevím, kolik ze zde diskujících bylo opravdu v pondělí v Olšance. Zde paní Hujová jasně a zřetelně řekla, že se pravidla pro veřejnou podporu vztahují POUZE na právnickou osobu. Rovněž byl uveden myslím velmi názorný příklad. Tolik k veřejné podpoře. TOP09 jasně deklaruje, že chce zařadit do privatizace veškeré byty a stanovit jasná, přehledná, kýmkoliv zkontrolovatelná pravidla. Ke stanovení ceny je potřeba mít podklady. Hovořit nyní o ceně za m2 bez těchto podkladů je čirý populismus. Rozhodně se nebráníme diskuzi s občany (samozřejmě ne na anonymní bázi), jichž se privatizace týká, naopak, jejich názory mohou být velmi přínosné.Věřím, že se podaří nalézt pro všechny přijatelný model. Tolik k privatizaci bytů.
Při přečtení příspěvku anonymního Pavla mě napadá akorát citát z bible: "Blahoslavení chudí duchem neboť jejich je království nebeské". Takže vlastně gratuluji.
Vzhledem k tomu, že již nemám čas ani náladu diskutovat s nepodepsanými osobami, končím z mé strany diskuzi.
Věřím, že nezaujatí čtenáři si obrázek udělají sami a podle toho odvolí.
Při přečtení příspěvku anonymního Pavla mě napadá akorát citát z bible: "Blahoslavení chudí duchem neboť jejich je království nebeské". Takže vlastně gratuluji.
Vzhledem k tomu, že již nemám čas ani náladu diskutovat s nepodepsanými osobami, končím z mé strany diskuzi.
Věřím, že nezaujatí čtenáři si obrázek udělají sami a podle toho odvolí.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TOP09 .. horší než ODS
14.10.2010 10:47 vložil Pavel
nehrajte tu divadýlko. Hurdovský slovník neopuštíte, vaší předností je urážet občany. Hovořit o cenách není populismus, to je naprosto zásadní téma. Paní Hujová na diskuzi jasně uvedla názorný příklad. Panelák na P3, tržní cena 45000 /m2, sleva TOP09, kam jste byly dotlačení až nespokojeností lidí až 20-30% + 10-20% sleva pro obsazený byt, t.j. 40 - 23000 kč/m2. Více jak dvojnásobek cen (i při zohlednění nejvyšší možné slevy), za které se v Praze privatizuje. Ještě máte tu drzost argumentovat tím nesmyslem o 50000 Kč/m2. Je jasné kam ceny chcete směřovat, je jasné že chcete prodávat co nejdráž. Jedna věc jsou odhady a druhá systém slev, který je nastavován s ohledem na to, aby konečné ceny byly přiměřené a v kontextu s uplynulýma vlnama. Jste jediná strana na P3, která chce privatizovat ještě dráž, než současná radnice a to při poklesu cen na nemovitostním trhu a současné krizi.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TOP09 .. horší než ODS
14.10.2010 11:55 vložil Petr Kratochvíl
Reakce pana Vokála se mi také příliš nezamlouvá, vyjádření, že nemá čas ani náladu diskutovat zní poněkud arogantně. Na druhou stranu se mi zdá, že tento web sdružuje téměř výhradně zájemce o privatizaci bytů. Ale radnice musí brát v potaz zájmy všech občanů městské části. Tedy i těch, kteří rovněž žijí v P3 dlouhá desetiletí, ale byt privatizovat nemohou, třeba proto, že dům získal zpět v restituci dědic majitele nemovitosti. A klidně by rádi zaplatili i 50 000 Kč za m2. Kde je ta vaše spravedlnost pro ně? Takový kompromis by byl, kdyby se byty privatizovaly zhruba za polovinu tržní ceny a utržené prostředky rozumně investovaly ve prospěch všech občanů P3. Pak by mohli být spokojeny obě strany. Ale vím, že nebyly, protože pro zájemce o privatizaci bude každá cena vysoká. Chápu to, je to lidské.