Dobrý den,
evidentně si asi rozumět zde nebudeme. Já nejsem ten, co zaměňuje ovoce. Bohužel ten kdo nemá dostatek informací jste Vy (důkazem jsou údaje a informace, které zde uvádíte), ale přesvědčovat Vás nebudu, jelikož z reakce je zřejmé, že se přesvědčit nechcete nechat a na konstruktivní dialog to také nevypadá.
Vážený pane Pavle, uvědomte si prosím jedno, bytovou jednotku na P3 určitě nedostanete za 4.000,- Kč/m2, jak Vám bylo možná slibováno v roce 2010 a rovněž nejsem přesvědčen o tom, že by bytové jednotky byly předraženy, odhlednouc samozřejmě od kauzy Lupáčovka. Ceny, které uvádíte na P10 a P1, mohl byste prosím být konkrétnější (jaký byt, stáří, stav, lokace, kdy byl privatizován apod.) ? Já bych zde mohl uvádět, že zase mám informace, že se byty prodávají na P1 za 20tis. Kč/m2 (pouze obecná nic neříkající informace), což může být pravda a také ne !
Současně jsem si všiml, že ve svém vyjádření rád používáte expresivní výrazy. Je však otázkou zda je co zdůrazňovat...
Diskuse
Kauza3 se připojila k prohlášení \"Vraťte nám stát!\"
Re: Re: Re: Re: Re: Re: privatizace za predrazene ceny na P3
27.4.2012 10:23 vložil chk
"...a toto je právě naše nemoc, vyjadřujeme se k věcem o kterých nemáme dostatek informací a pak dochází snadno k mystifikaci, a to buď úmyslně nebo v tom lepším případě, z důvodu neznalosti..."
S tím jste ale začal Vy, pane Popove, konkrétně zmínkou o zřejmě špatném technickém stavu oněch vil. A já chtěl jen vědět, kde jste na to proboha přišel.....? Z těch snímků totiž nic takového patrného nebylo a protože podobné objekty znám velmi dobře, vím i jaká je jejich skutečná užitná hodnota a průměrný stav.
Jinak souhlasím plně s přispěvateli výše. Ceny za privatizované byty na Praze 3 jsou opravdu nejvyšší v Praze. Extrémem byly paneláky na Jarově za nějakých plus minus třicet pět tisíc za metr čtvereční. Průměr snižují pouze excesy typu bývalý místostarosta zodpovědný za privatizaci bytového fondu Zdeněk Lochman, který sám sobě privatizoval již druhý byt, tento konkrétně v opraveném cihlovém činžáku na Vinohradech, za cenu menší než 10tis./m, a jehož kauza nebyla nikdy přešetřena. Přičemž metodiku odhadu i vlastní odhad radnice nebyla ochotná zveřejnit.
S tím jste ale začal Vy, pane Popove, konkrétně zmínkou o zřejmě špatném technickém stavu oněch vil. A já chtěl jen vědět, kde jste na to proboha přišel.....? Z těch snímků totiž nic takového patrného nebylo a protože podobné objekty znám velmi dobře, vím i jaká je jejich skutečná užitná hodnota a průměrný stav.
Jinak souhlasím plně s přispěvateli výše. Ceny za privatizované byty na Praze 3 jsou opravdu nejvyšší v Praze. Extrémem byly paneláky na Jarově za nějakých plus minus třicet pět tisíc za metr čtvereční. Průměr snižují pouze excesy typu bývalý místostarosta zodpovědný za privatizaci bytového fondu Zdeněk Lochman, který sám sobě privatizoval již druhý byt, tento konkrétně v opraveném cihlovém činžáku na Vinohradech, za cenu menší než 10tis./m, a jehož kauza nebyla nikdy přešetřena. Přičemž metodiku odhadu i vlastní odhad radnice nebyla ochotná zveřejnit.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: privatizace za predrazene ceny na P3
27.4.2012 11:11 vložil Simeon Popov
Dobrá den pane chk, požádal bych Vás o pečlivé přečtení mého příspěvku ! Celý je totiž koncipován tak, že je z něj zřejmý nedostatek informací na obou stranách, vztahující se k označeným vilám (tj. technický stav apod.). Pokud objekty znáte velice dobře, jste inženýr a k tomu soudní znalec anebo máte veškeré potřebné dokumenty od těchto odborníků, tak bych Vás zdvořile požádal, abyste je přispěvatelům a čtenářům zde zpřístupnil, tak abysme mohli diskutovat věcně. I já se můžu jít podívat na ty vily, můžu tam bydlet v nájmu nějakou dobu, pak je ovšem otázkou zda toto vše postačuje k tomu, abych (laicky) tvrdil, zda znám jejich stav a můžu erudovaně říci-napsat, že vím, co říkám nebo pouze vyjadřuji nějaké své letmé dojmy o vážných tématech. Já pevně věřím tomu, že jste odborník v dané oblasti a o věcech, o kterých zde píšete máte všechny informace, takže alespoň za sebe děkuji za předložené materiály, které zde v dohledné době určitě najdu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: privatizace za predrazene ceny na P3
27.4.2012 11:44 vložil Občan
musím reagovat, neboť způsob jednání některých politiků překračuje slušné meze. Né náhodou je ve společnosti nálada jaká je a způsob komunikace jaký předvádíte je přesně jednou z těch mnoha příčin. Pane Popove, vy vůbec nenasloucháte občanům a ještě jste naprosto nekorektní (viz např. váš výrok o 4000 kč/m2), nevím kde jste tu částku vzal a kdo ji požaduje, ale výše nikdo nic takového nezmínil. Namísto toho, abyste jako zastupitel přemýšlel o uvedeném tématu a snažil si ověřit, zda na jiných názorech nemůže něco být, tak se tu stavíte do role sešikovaného politikařícího bojovníka vystupujícího pod heslem za lež i zemří ve jménu strany. Vy sám pokud se vyjadřujete k privatizaci byste si měl veškeré infomace opatřit, abyste mohl mít nezaujatý názor. Místo toho tu vyzýváte k doložení údajů, které jsou všeobecně známé a v minulosti již zmíněné. Zatímco výše je doloženo, že privatizace bytů na P3 probíhá za ceny, které zásadně převyšují ceny obdobných privatizovaných nemovitostí v obdobných lokalitách v Praze, pak vy kromě výpadů žádné relevantní argumenty neposkytujete. A zřejmě neznáte ani ceny privatizovaných bytů na P3, neboť pokud byste je znal, nemohl byste přikládat takovou váhu stáří a stavu nemovitosti, která se ve znaleckém posudku zdaleka neprojevuje cenově tak, jak se snažite vylíčit a tím obhájit privatizaci, resp. její ceny.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: privatizace za predrazene ceny na P3
27.4.2012 12:14 vložil Simeon Popov
Dobrý den, pane Občane !
Naše společnost je tam kde je, kvůli občanům, kteří se schovávají anonymně za LCD nebo v davu a jediné co umí je jen kritizovat, zobecňovat, zkreslovat, plašit, házet všechny (tedy určitou skupinu lidí) do jednoho pytle apod. ! A politici, o kterých píšete, to jen zneužívají, protože vědí, že se jim nic nestane, jelikož tito občané prostě nic jiného neučiní. Byl bych velice rád, kdybyste do politiky šel a vyčistil to, tak jak si představujete. Určitě bych Vám alespoň držel pěsti, abyste byl úspěšný, tak jak zde ode mne očekáváte ! Ale proč Vám vůbec odpovídám, vždyť jen anonymně provokujete. Chcete abych Vám naslouchal, abych pro Vás pracoval ??? Vždyť to zde vidím, jak jste otevřený k dialogu ... pouze urážkami a osočováním. Chraň Bůh, když Vám někdo oponuje nebo má jiný názor, tak na něj hned začnete plivat. Na jednu stranu si stěžujete, že s Vámi nikdo nediskutuje a na druhou hned, že onen účastník diskuse je křivák, zloděj, lhář apod. Je mi líto, ale pro mne tato diskuse nikam nevede. Vždyť ani nevíte, kdo Vám nyní odpovídá nebo víte ... ? I tak Vám přeji hezký den a prodloužený víkend !
Naše společnost je tam kde je, kvůli občanům, kteří se schovávají anonymně za LCD nebo v davu a jediné co umí je jen kritizovat, zobecňovat, zkreslovat, plašit, házet všechny (tedy určitou skupinu lidí) do jednoho pytle apod. ! A politici, o kterých píšete, to jen zneužívají, protože vědí, že se jim nic nestane, jelikož tito občané prostě nic jiného neučiní. Byl bych velice rád, kdybyste do politiky šel a vyčistil to, tak jak si představujete. Určitě bych Vám alespoň držel pěsti, abyste byl úspěšný, tak jak zde ode mne očekáváte ! Ale proč Vám vůbec odpovídám, vždyť jen anonymně provokujete. Chcete abych Vám naslouchal, abych pro Vás pracoval ??? Vždyť to zde vidím, jak jste otevřený k dialogu ... pouze urážkami a osočováním. Chraň Bůh, když Vám někdo oponuje nebo má jiný názor, tak na něj hned začnete plivat. Na jednu stranu si stěžujete, že s Vámi nikdo nediskutuje a na druhou hned, že onen účastník diskuse je křivák, zloděj, lhář apod. Je mi líto, ale pro mne tato diskuse nikam nevede. Vždyť ani nevíte, kdo Vám nyní odpovídá nebo víte ... ? I tak Vám přeji hezký den a prodloužený víkend !
Re: Re: Re: Re: Re: Re: privatizace za predrazene ceny na P3
27.4.2012 13:26 vložil Michal Konvička
Pane Popove,
nyní jste členem zastupitelstva MČ-P3 a členem radniční koalice. Pro Vás tedy nebude jistě žádný problém zde na Kauze3 zveřejnit, za jaké částky za m2 prodávala byty Praha 3 v předchozích privatizačních vlnách. V roce 2009 jsem se pokusil tyto čísla oficiální cestou získat, ale naše radnice mlčela jako hrob. Ostatní MČ mi tuto informaci podaly zcela bez problému. Teď je to tedy na Vás, postavte se k tomu laskavě čelem. Zmiňovaný článek naleznete zde: http://www.kauza3.cz/Kauza-privatizace/za-kolik-se-privatizuje-jinde.html
nyní jste členem zastupitelstva MČ-P3 a členem radniční koalice. Pro Vás tedy nebude jistě žádný problém zde na Kauze3 zveřejnit, za jaké částky za m2 prodávala byty Praha 3 v předchozích privatizačních vlnách. V roce 2009 jsem se pokusil tyto čísla oficiální cestou získat, ale naše radnice mlčela jako hrob. Ostatní MČ mi tuto informaci podaly zcela bez problému. Teď je to tedy na Vás, postavte se k tomu laskavě čelem. Zmiňovaný článek naleznete zde: http://www.kauza3.cz/Kauza-privatizace/za-kolik-se-privatizuje-jinde.html
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: privatizace za predrazene ceny na P3
27.4.2012 17:17 vložil miki
..za jak dlouho nam pan Popov odpovi..?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: privatizace za predrazene ceny na P3
29.4.2012 18:47 vložil Simeon Popov
Dobrý den,
pokud vycházíme z posledního ZMČ Praha 3, tak se cena za m2 bytové jednotky pohybovala kolem 18tis. Kč. Jinak je cena mezi 16-18tis. Kč v období let 2010 a 2012. Zda se v minulosti na Praze 3 prodávali bytové jednotky za vyšší nebo nižší ceny, by bylo o to významnější, pokud by ekonomika byla neměnná, tj. neustále nedocházelo ke změnám a rovněž jsou zde i další aspekty (poloha objektu, stav, apod.). Nevím, co se zde snažíte prokázat, že zastupitelský sbor MČ Praha 3 okrádá nájemníky ? Pokud jste přesvědčený, že znalecké posudky jsou nesprávné nebo dokonce zmanipulované a máte pro své tvrzení důkazy, pak je stačí pouze předložit. Chci Vás upozornit, že soudní znalci nejsou ledajací odborníci a pokud chcete jejich výsledky (posudky) zpochybňovat, tak byste měli mít pádné a relevantní důkazy. Omlouvám se, ale nevím, o co Vám konkrétně jde, takže nejsem schopen Vám konkrétněji odpovědět
pokud vycházíme z posledního ZMČ Praha 3, tak se cena za m2 bytové jednotky pohybovala kolem 18tis. Kč. Jinak je cena mezi 16-18tis. Kč v období let 2010 a 2012. Zda se v minulosti na Praze 3 prodávali bytové jednotky za vyšší nebo nižší ceny, by bylo o to významnější, pokud by ekonomika byla neměnná, tj. neustále nedocházelo ke změnám a rovněž jsou zde i další aspekty (poloha objektu, stav, apod.). Nevím, co se zde snažíte prokázat, že zastupitelský sbor MČ Praha 3 okrádá nájemníky ? Pokud jste přesvědčený, že znalecké posudky jsou nesprávné nebo dokonce zmanipulované a máte pro své tvrzení důkazy, pak je stačí pouze předložit. Chci Vás upozornit, že soudní znalci nejsou ledajací odborníci a pokud chcete jejich výsledky (posudky) zpochybňovat, tak byste měli mít pádné a relevantní důkazy. Omlouvám se, ale nevím, o co Vám konkrétně jde, takže nejsem schopen Vám konkrétněji odpovědět
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: privatizace za predrazene ceny na P3
30.4.2012 12:36 vložil chk
Pane Popove, musím bohužel konstatovat, že Vaše odpovědi jsou naprosto zavádějící. Docela by mě zajímalo, zda se z vaší strany jedná pouze o obecnou neznalost, nebo o záměrnou demagogii.
Pokud se zajímáte o mou odbornost: ano, jsem inženýr.
Pokud se týká mé anonymity zde v diskusi, vychází jednoznačně z toho, že jsem pouhopouhý občan, nikoli politik, ani člen politické strany či občanského sdružení, nebo jako pan Konvička "vydavatel" internetového média. Tudíž má identita je ostatním čtenářům tohoto diskusního fóra jaksi... k ničemu. Ovšem již před časem jsem Vám na tomto místě nabízel, že budete-li mít zájem, rád Vás navštívím ve Vašem úřadě a jako obyčejný občan a volič registrovaný na Praze 3 si s Vámi o těchto problémech popovídám. Na to jste ovšem tenkrát nereagoval.
Pokud se zajímáte o mou odbornost: ano, jsem inženýr.
Pokud se týká mé anonymity zde v diskusi, vychází jednoznačně z toho, že jsem pouhopouhý občan, nikoli politik, ani člen politické strany či občanského sdružení, nebo jako pan Konvička "vydavatel" internetového média. Tudíž má identita je ostatním čtenářům tohoto diskusního fóra jaksi... k ničemu. Ovšem již před časem jsem Vám na tomto místě nabízel, že budete-li mít zájem, rád Vás navštívím ve Vašem úřadě a jako obyčejný občan a volič registrovaný na Praze 3 si s Vámi o těchto problémech popovídám. Na to jste ovšem tenkrát nereagoval.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: privatizace za predrazene ceny na P3
1.5.2012 08:52 vložil Simeon Popov
Dobrý den,
bohužel si asi doopravdy nerozumíme. Já se nesnažím něco zastírat nebo zkreslovat. To, že jste Ing. ještě neznamená, že rozumíte stavbám, můžete být např. ekonom. Já jsem Mgr. a nejsem lékárník nebo pedagog.
Ikdyž jste "obyčejný" občan, tak evidentně na Vašem názoru záleží a mělo by ! Mít jméno je jedinečné, umožňuje nás identifikovat, čímž nejsme pouze součástí nějaké neurčitého davu. Minimálně, kdybychom se setkali na Praze 3, tak se dokážeme poznat, určitě Vás nebudu oslovovat pane chk ... Se setkáním nemám určitě problém a pokud se pamatuji, tak jsem na Vaši výzvu reagoval. Pro jistotu ji ovšem zopakuji, kancelář nebo úřad nemám, jsem neuvolněný zastupitel a ani nejsem zástupce starostky, takže můžu nabídnout pouze místní pohostinství, tj. setkání např. nad pivem.
Přeji hezký den !
bohužel si asi doopravdy nerozumíme. Já se nesnažím něco zastírat nebo zkreslovat. To, že jste Ing. ještě neznamená, že rozumíte stavbám, můžete být např. ekonom. Já jsem Mgr. a nejsem lékárník nebo pedagog.
Ikdyž jste "obyčejný" občan, tak evidentně na Vašem názoru záleží a mělo by ! Mít jméno je jedinečné, umožňuje nás identifikovat, čímž nejsme pouze součástí nějaké neurčitého davu. Minimálně, kdybychom se setkali na Praze 3, tak se dokážeme poznat, určitě Vás nebudu oslovovat pane chk ... Se setkáním nemám určitě problém a pokud se pamatuji, tak jsem na Vaši výzvu reagoval. Pro jistotu ji ovšem zopakuji, kancelář nebo úřad nemám, jsem neuvolněný zastupitel a ani nejsem zástupce starostky, takže můžu nabídnout pouze místní pohostinství, tj. setkání např. nad pivem.
Přeji hezký den !