Za "Bulharem" se dá po projetí drobného štěrkového pole proniknout až na Hlavní nádraží - člověk se ocitne vzadu za novými nástupišti. Je tam sice cedule zákaz přecházení kolejí, ale po přechodu jenom jednotlivé koleje se dostanete na poslední nástupiště a tam už je podchod. Ideální pro cestování vlakem a přiblížení na nádraží bez hromadné dopravy, máte-li to trochu ve směru. Jenom doufám, že ten Hlavák tam vzadu neuzavřou nebo nezačnou natvrdo hlídat zákaz přecházení :-)
Cesta tunelem je příjemnější, než to vypadalo před jeho opravou. není tak dlouhý, jako se to zdálo po tmě. Ovšem bude se tam asi muset celoročně svítit.
Trochu divoká jsou napojení na tu stezku. Většinou jsou to schody, a to dost strmé. Jedny z nich míří i na zatím uzavřený pěší podchod pod tratí. Jsou tam sice takové ty pruhy pro kočárek, sklon je však takový, že si nedovedu představit, že by to průměrná maminka vytlačila/sjela. Tady projektanti trochu ujeli.
Problematický mi připadá i most přes Husitskou. Má takové to letmo uchycené zábradlí mimo okraj vozovky a dole je jenom malý rantlík. Takže stačí kámen odlítlý od kola a z té velké výšky letí přímo dolů na ulici. To mi připadá nebezpečné a měla by tam být nějaká zábrana.
Celkově je stezka docela malebná, škoda jen, že zatím vede odnikud nikam, tedy možná z Hlavního nádraží nikam.