Na ten řetěz už jsem reagoval ve vláknu níže - taky je myslím absurdní, ale počítalo se s dalším rozšířením navazujícího chodníku do Ondříčkovy a jeho odstraněním.
Velké kolony do Seifertovy se tvořily po spuštění signalizace na nové křižovatce a pomohlo nové načasování semaforů. V posledních měsících jsem tam sám kolonu nezaznamenal, ale pokud jsou, je třeba se obrátit na žižkovskou radnici a odbor dopravy MHMP s podnětem na další seřízení signalizace a delší zelenou pro auta směrem ze Seifertovy.
Rekonstrukci křižovatky jinak vnímám s ročním odstupem jednoznačně pozitivně. Trvalkové záhony byly na jaře pěkné, a věřím že až se dále uchytí v dalších letech to bude ještě lepší. Byly zvoleny také proto, že jsou daleko levnější na údržbu než letničkové. Na lavičce často vidím sedět lidi, a nejsou to jen lidé bez domova. Omezení automobilové dopravy je zanedbatelné (btw. sám autem jezdím) a zlepšení podmínek pro chodce zásadní.
Co se moc nepovedlo je prostor před ZŠ Lupáčova - travnatý pás měl být dlážděný. Projekt pro stavební povolení jsme na radnici dodělávali ve spěchu a nebyli u něj architekti. Ty jsem přizval až k projektu křižovatky Ondříčkova - Táboritská a je to vidět. Současné vedení radnice navíc udělalo změnu v projekt a ty zelené kolíky vymezující cyklostezku nechala na místě napořád. V původním projektu se počítalo s klasickou chodníkovou obrubou. Právě dokončení křižovatka s Chelčického prostor o dost zlepšila, ale těch kolíků je opravdu škoda. Nevzhledně vymezená cyklostezka přitom vůbec nemusela být, ve hře bylo rozšíření chodíku před školou a legalizace pohybu cyklistů po něm - proti tomuto řešení však byla škola samotná a hlavně Policie ČR, bez jejíhož souhlasu nelze vydat stavební povolení. Policie ČR také trvala na oddělení protisměrné cyklostezky těmi kolíky nebo jiným stavebním řešením, podle mého názoru je to také zbytečné.
Před školou v tom zeleném pásu mají být ještě vysazeny dva stromy - nevím, proč to radnice a zhotovitele dosud neprovedl.