Diskuse
Nákladové nádraží Žižkov přestalo po 80 letech sloužit svému původnímu účelu
nadraží má fungovat
16.9.2016 08:55 vložil Mirek
Nakladové nádraží nemělo nikdy přestat fungovat. Je to ideální terminál pro příměstské vlaky. Lidé by nechali auta doma a od vlaku by dojeli pohodlně tramvají do centra, nebo by přestoupili na novou linku metra. Proč tohle nikdo z vedení města není schopen prosadit? Místo toho se nádraží zlikviduje a trasa metra se postaví jinudy.
Re: nadraží má fungovat
16.9.2016 20:57 vložil zdenek
není nic platné psát názory a kritiku na kauzu3. Je třeba , založit sdružení, které by napsalo podněty a návrhy a jednat s Drahami a Magistrátem a ještě mít podpisy obyvatel. není to nesplnitelné,začněte s tím někdo.
Re: nadraží má fungovat
22.9.2016 22:03 vložil Radek
Protože lidi se nechovají podle plánů urbanistů od rýsovacího prkna, toto jsou vše jen zidealizované představy, že lidi najednou přestanou jezdit autem a přesednou na městskou. Ovšem souhlasím s tím že Metro by mělo být. Ovšem tahle doba plánuje metro do polí nebo do obklik, místo do hustě zalidněných čtvrtí.
Re: nadraží má fungovat
10.10.2017 15:02 vložil I.P.
Pro příměstské vlaky by postačovala jedna kolej, nebo dvě.
Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby se rezolutně počítalo s likvidací bez možnosti zachování aspoň té jedné koleje pro linky "S", ale jen co by se kolejiště zcela vytrhalo, tak že by se najednou vyrojily úvahy o zavedení linky "S". Zkrátka, proč to dělat jednoduše (zachovat jednu kolej), když to jde složitě (zrušit a pak obnovit).
Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby se rezolutně počítalo s likvidací bez možnosti zachování aspoň té jedné koleje pro linky "S", ale jen co by se kolejiště zcela vytrhalo, tak že by se najednou vyrojily úvahy o zavedení linky "S". Zkrátka, proč to dělat jednoduše (zachovat jednu kolej), když to jde složitě (zrušit a pak obnovit).
Ničení
14.9.2016 12:29 vložil Kernel
Destrukce pokročila rychle. Je to tam vážně poničené sprejery, lovci kovů, bezdomovci..... mnoho odpadlů a pod. Výhybky již těžko zprovoznitelné.
Přitom s omezováním os/nák. dopravy by to smysl dalo. Vynuceně/s dotací.
V Berlíně mají pro jedno takové nádraží překladiště na nákladní tramvaj.
Další a další zástavbou se zhoršuje kvalita na Žižkově rapidně. Nemyslím psí hovna a odpadky, to je asmozřejmé, ale doprava.
Cesta z Ohrady na Florenc, Slavii ráno nebo z Vysočanské přes Krejcárek odpoledne je peklo a MHD se vůbec nehýbe. Lidi nepochopí, že nemají jezdit 3t SUV centrem a jejich počet se na P3 zvyšuje.
Přitom s omezováním os/nák. dopravy by to smysl dalo. Vynuceně/s dotací.
V Berlíně mají pro jedno takové nádraží překladiště na nákladní tramvaj.
Další a další zástavbou se zhoršuje kvalita na Žižkově rapidně. Nemyslím psí hovna a odpadky, to je asmozřejmé, ale doprava.
Cesta z Ohrady na Florenc, Slavii ráno nebo z Vysočanské přes Krejcárek odpoledne je peklo a MHD se vůbec nehýbe. Lidi nepochopí, že nemají jezdit 3t SUV centrem a jejich počet se na P3 zvyšuje.
to se čekalo
3.3.2016 07:43 vložil petr
Bylo to samozřejmě nevyhnutelné jen se pořád nevědělo kdy ! Ted jsou posunovači v mělníku ačkoliv s nostalgií vzpomínají na žižkov a srdce jim krvácí.Jak říká posunovač miloš byly vyhnáni do vyhnanství