Diskuse
Žižkov přijde o funkcionalistickou chloubu, radnice o „barabiznu“ nestojí
A co na to senátorka?
15.5.2010 23:56 vložil ožralý tajemní Prahy3
Senátorka Filipiová je svou profesí Ing.arch. Protože senátorka byla zvolena na Praze 3 tak by se mohla také k těmto dalším nehoráznostem- změna územního plánu modrým soudruhem kmotrem h. v oblasti nákladového nádraží vyjádřit, bourání budovy na nákladovém nádraží vyjádřit! Bohužel o nic se na Praze 3 nezajímá, ani o zdravotnictví, které je díky úspěchům ODS na Praze3 v dezolátním stavu- Poliklinika na Jarově -v prd...i! Bohužel, ona je předsedkyní zdravotního výboru Senátu a tak rozumí rozumí zdravotnictví! Proč tedy vystudovala architekturu? A tak je nyní i členkou "kompetenčního" týmu Nečase, alias Počasí a je navrhována na ministryni zdravotnictví! takže nám bude řídit zdravotnictví jakási tetka, neboli archi-tetka! Holt bejt modrej znamená umět vše! a nic! Že se paní Ing. arch. alespoň nestydí! Ať se dostane taky na bilbord- "Měníme se" jako Ken,psyciatr a mrcha starostka z Prahy 2. Svatá trojice z ODS! Nenažraní!! Poučení pro ty, kteří volili ODS! Příště paní senátorku neVOLIt!
Suprvůl Sotona- mluvčí modré Radnice
22.4.2010 18:30 vložil kája
Pan mluvčí Sotona je opravdu odborník. Jen žvásty typu realný socialismus- v čem tento trouba vyrůstal? Umí hov.., ale již nyní si zvyká na hochštaplerský způsob života při papouškování moudrých mouder! Jaký názor na budovu má Bc. Ondřej Pecha -dnes radní pro kulturu velké radnice! Trouba k pohledání, přičemž je také odborník na plyn! Člen dozorčích rad Pražské plynárenské (spolu s kmotrem hurdou), Pražská plynárentská Holdingf a.s., člen dozorčí rady Trade centre Praha, společník ArtsBoat s.r.o..! Jak je vidět, Radnice měla dobré radní. Mezi nimi kmotry! A hlavně dobře si žít s modrým stranickým průkazem! ViĎ hurdo, sotono, pecho , šmíde, a lochmane!
nenávratná ztráta
15.4.2010 16:57 vložil J. Svrček
Snahu o kompletní zástavbu nákladového nádraží a demolici hlavní nádražní budovy bych si dovolil nazvat 2. vlnou asanace Žižkova. První asanaci zastavil rok 89, ale nyní po 20 letech v ní beze studu pokračujeme. Skutečně nám stojí výstavba nového sídliště typu Jižní Město za demolici unikátní stavby, která by při troše snahy našla uplatnění a měla by být památkově chráněna?
Resumé článku
15.4.2010 08:30 vložil chk
"Pro nás ta debata není důležitá," poznamenal mluvčí radnice Prahy 3 Sotona...
Já myslím, že tahle věta nejlépe vystihuje postoje radnice Prahy 3 k veřejnosti. A samozřejmě se nemusí jednat o tento jediný případ.
Mimochodem, ta stavba by šla krásně začlenit do jakéhokoli konceptu zastavění oblasti.
Já myslím, že tahle věta nejlépe vystihuje postoje radnice Prahy 3 k veřejnosti. A samozřejmě se nemusí jednat o tento jediný případ.
Mimochodem, ta stavba by šla krásně začlenit do jakéhokoli konceptu zastavění oblasti.
Re: Resumé článku
15.4.2010 16:51 vložil Iont
Těch perel pana Sotony je tam víc... "Ta barabizna z krabic? Vypadá to jako z reálného socialismu." Pane Sotono toto je je funkcionalismus a nikoli sorela. Pravděpodobně Vás překvapí, že v tomto stylu je postavena také světoznámá brněnská vila Tugendhat a mnoho jiných ceněných staveb. Nákladové nádraží je snad největší funkcionalistický komplex budov na našem území. Celá tato událost je naprosto skandální a alespoň pro mě je dokladem toho, že vedení radnice je banda nekulturních ignorantů. V článku je citován také historik architektury pan Zdeněk Lukeš, který tento záměr pochopitelně také kritizuje a se kterým žižkovská radnice často spolupracuje a cituje ho jako uznávaného odborníka. V tomto případě radnice názor pana Lukeše nerespektuje. Pročpak?
A to nás páni radní neustále přesvědčujete, jak dbáte o žižkovskou kulturu a že kultura je vlajkovou lodí Prahy 3.
Budovy nákladového nádraží jsou velmi dobře přestavitelné na pohodlné a příjemné bydlení. Není třeba nic bourat.
V nedávné aféře I. Langera o jeho možném napojení na mafiána Mrázka figuroval také realitní magnát Luděk Sekyra. Z odposlechů vyplývá, že o využití Ivana Langera se domluouvali pánové Mrázek a Luděk Sekyra, mejitel developerské společnosti Sekyra Group, která tuto demolici plánuje a prosazuje.
Jsem opravdu hodně naštvanej!
A to nás páni radní neustále přesvědčujete, jak dbáte o žižkovskou kulturu a že kultura je vlajkovou lodí Prahy 3.
Budovy nákladového nádraží jsou velmi dobře přestavitelné na pohodlné a příjemné bydlení. Není třeba nic bourat.
V nedávné aféře I. Langera o jeho možném napojení na mafiána Mrázka figuroval také realitní magnát Luděk Sekyra. Z odposlechů vyplývá, že o využití Ivana Langera se domluouvali pánové Mrázek a Luděk Sekyra, mejitel developerské společnosti Sekyra Group, která tuto demolici plánuje a prosazuje.
Jsem opravdu hodně naštvanej!
Re: Re: Resumé článku
15.4.2010 18:41 vložil Bob1
Doporučuji tohle: http://www.praha3.cz/urad/aktualne/nakl.nadrazi-zizkov.html
Re: Re: Re: Resumé článku
15.4.2010 23:23 vložil chk
Tak jenom doufám, že to má ta redaktorka nahrané :-)
Nicméně tohle vyjádření dělá dojem, jako by radnice o zachování nádraží stála. Jenže to bude zase nějaký podraz. Ale fotka Karla Cudlína je pěkná.
Nicméně tohle vyjádření dělá dojem, jako by radnice o zachování nádraží stála. Jenže to bude zase nějaký podraz. Ale fotka Karla Cudlína je pěkná.