Diskuse
Koalice TOP 09 a ODS na Praze 3 se po vleklých sporech rozpadla
Porad se neco deje
11.6.2012 21:33 vložil XOOR
Tak, mozna ted zacnou byt veci trochu jasnejsi...? :)
Re: Porad se neco deje
11.6.2012 22:47 vložil Karl
Pokud se zbytek topky dá do holportu s pomatenci ze sdružení ŽnS, to teprve budeme koukat...
Re: Re: Porad se neco deje
11.6.2012 23:05 vložil fajn
Řekl bych, že budeme přímo zírat :) Simeon Popov for local major!
Re: Re: Porad se neco deje
12.6.2012 07:25 vložil Michal Váňa
Píšete pomatenci, máte jistě právo na svúj názor. . A jaké vhodné pojmenování by podle Vás náleželo místní ODS?
Re: Re: Porad se neco deje
12.6.2012 08:19 vložil cenda
Teď to vypadá, ze ODS začíná tect do bot a ze Hurda situaci poněkud nevychytal.
Výkřiky Karla jsou dobrým znamením. Hurda bude muset sáhnout hlouběji
do kapsy a vyrábět nové Kalousky a Srby. Očekávám zajímavý vývoj.
Výkřiky Karla jsou dobrým znamením. Hurda bude muset sáhnout hlouběji
do kapsy a vyrábět nové Kalousky a Srby. Očekávám zajímavý vývoj.
Re: Porad se neco deje
12.6.2012 10:42 vložil Jana
V prvé řadě si dovolím pozdravit zde přispívajícího člena Topky. Vaše chvalozpěvy jsou už ale poněkud trapné. Co prosím bude jasnější? Asi nic. Je naprosto úděsný číst na stránkách ŽNS (asi Žalující Non-Stop), kde zvou na obranu "naší" starostky. Jak může "zelená pijavice" Stropnický, který se naprosto skandálně přilepil na protestanty a kterého pro jeho ultra-levicové názory vykopli ze zelených funkcí, podporovat pravicovou starostku? Co na to říkají ostatní v ŽNS? Asi se jim to moc nelíbí, když už vzniklo i ŽNS II. Že je v Topce zelená žabička Škapová není tajemství. Teď se k těm všem přidal sedmilhář Popov. Kdo je ještě v Topce v zelené vestě? Asi i Vokál. Tak nám tady prosím nalijte čistého vína a zkuste aspoň jednou mluvit pravdu. Takřka bez rozdílu tady všichni kritizujete ČSSD a ODS, ale to jsou stany, ze kterýma je vidět nějaký výsledek a které mají svou historii. Co má Topka? Nic, je to rádoby pravicová strana, která brala pod svá křídla skoro všechny. Nebo se pletu pane Ptáčku? Už mi nezbývá než jenom věřit, že dneska na jednání zastupitelstva zvítězí zdravý rozum. Při představě, že by Žižkov ovládli zelení squateři, mě běhá mráz po zádech. Možná jsem toho napsala víc než jsem vůbec chtěla, ale na rozdíl od jiných mi není lhostejné, jak tady budeme žít dál.
Re: Re: Porad se neco deje
12.6.2012 11:07 vložil Ilona
9. zasedání Zastupitelstva městské části,
které se koná dne 12. 6. 2012 od 17:30 hodin
ve velkém sále hotelu Amedia Hotel Theatrino, Bořivojova 53, Praha 3
Teď by bylo dobré, aby všichni občané z Prahy 3 - hlavně ty z Lupáčové ul. a paneláky Českobratrská a spol. byly přítomni tohoto zasedání............... jde o podporu pí. Hujové a konečného odchodu p. Hurdy, Kalouska a spol.
které se koná dne 12. 6. 2012 od 17:30 hodin
ve velkém sále hotelu Amedia Hotel Theatrino, Bořivojova 53, Praha 3
Teď by bylo dobré, aby všichni občané z Prahy 3 - hlavně ty z Lupáčové ul. a paneláky Českobratrská a spol. byly přítomni tohoto zasedání............... jde o podporu pí. Hujové a konečného odchodu p. Hurdy, Kalouska a spol.
Re: Re: Porad se neco deje
12.6.2012 11:10 vložil Ládík
Jano, se zájmem jsem si přečetl Váš příspěvek. Ano, na jednu stranu máte pravdu, nové strany jsou problém, protože nemají historii a stabilitu. Váš chvalozpěv na ODS a ČSSD ale už nechápu. Ony skutečně něco dokázaly, ale pozitivního bylo pramálo.
Víte, co je problémem dnešní doby? Hra na demokracii. Každý si může založit stranu a to je v pořádku. Že ale nové strany možná zakládají (nebo později privatizují) staří šíbři z "tradičních stran" (třeba ODS), to už je věc druhá. Takže, předmětem privatizace se stala TOP, stejně, jako se jím dříve stala ČSSD.. Není v tom rozdíl.
Navíc se někteří lidé domnívají, že k této privatizaci dochází za obecní peníze - funkce, majetky, apod... Často je to dokonce v podstatě legální. Etické ale už nikoliv. ČIli, prosím, zůstaňte na zemi. Děkuji.
Víte, co je problémem dnešní doby? Hra na demokracii. Každý si může založit stranu a to je v pořádku. Že ale nové strany možná zakládají (nebo později privatizují) staří šíbři z "tradičních stran" (třeba ODS), to už je věc druhá. Takže, předmětem privatizace se stala TOP, stejně, jako se jím dříve stala ČSSD.. Není v tom rozdíl.
Navíc se někteří lidé domnívají, že k této privatizaci dochází za obecní peníze - funkce, majetky, apod... Často je to dokonce v podstatě legální. Etické ale už nikoliv. ČIli, prosím, zůstaňte na zemi. Děkuji.
Re: Re: Porad se neco deje
12.6.2012 11:10 vložil JaB
Za ODS jsou opravdu vidět výsledky -zvláště na kontech p. Hurdy a jeho přisluhovačů. Ale je docela veselé číst o tom jak neomezeným vládcům z ODS teče do bot a používají takovéto zoufalé výkřiky.
Re: Re: Porad se neco deje
12.6.2012 11:12 vložil Jirka Ptáček
Dobrý den,
zkusme to jinak a bez těch osobních výpadů. Možná to někomu přijde jako naivní představa, ale třeba jsou skutečně zastupitelé, kterým jde o program... já tomu věřím.
Tedy, co říkáte na plán investovat utržené peníze z privatizace do domů, které jsou opět určené k privatizaci? Například Lupáčovka je ukázkovým příkladem, že náklady na rekonstrukci nikdy nemohou pokrýt případné navýšení při následné privatizaci. Přitom jde o několik set mld. ročně. Co myslíte, je to dobrý nápad? Mimochodem tohle mi přijde jako docela levicový přístup při správě majetku.
A co pozemky pod Parukářkou. Kdysi to Praha 3 prodala za pár korun jako městskou zeleň. Je dobrý nápad prosazovat změnu územního plánu ve prospěch developera a ten prostor zastavět?
A další bod. Obecní akciovky – takhle košatou strukturu snad nemá žádné město v ČR. Situace, kdy většina majetku a rozpočtu protéká přes akciovky, které jsou vlastněné jinou akciovkou a teprve ta podléhá radě. Docela kuriozita, co říkáte?
Zkuste na chvíli zapomenout na řeči o levičácích, extrémistech a žabičkách... a řešte program.
zkusme to jinak a bez těch osobních výpadů. Možná to někomu přijde jako naivní představa, ale třeba jsou skutečně zastupitelé, kterým jde o program... já tomu věřím.
Tedy, co říkáte na plán investovat utržené peníze z privatizace do domů, které jsou opět určené k privatizaci? Například Lupáčovka je ukázkovým příkladem, že náklady na rekonstrukci nikdy nemohou pokrýt případné navýšení při následné privatizaci. Přitom jde o několik set mld. ročně. Co myslíte, je to dobrý nápad? Mimochodem tohle mi přijde jako docela levicový přístup při správě majetku.
A co pozemky pod Parukářkou. Kdysi to Praha 3 prodala za pár korun jako městskou zeleň. Je dobrý nápad prosazovat změnu územního plánu ve prospěch developera a ten prostor zastavět?
A další bod. Obecní akciovky – takhle košatou strukturu snad nemá žádné město v ČR. Situace, kdy většina majetku a rozpočtu protéká přes akciovky, které jsou vlastněné jinou akciovkou a teprve ta podléhá radě. Docela kuriozita, co říkáte?
Zkuste na chvíli zapomenout na řeči o levičácích, extrémistech a žabičkách... a řešte program.
Re: Re: Re: Porad se neco deje
12.6.2012 11:48 vložil Ládík
Souhlas.
Investice do rekonstrukcí a výstavby jsou mnohonásobně předražené, to je třeba zastavit. Kromě toho neúnosně zdržují privatizaci, takže lidé si vlastně zaplatí rekonstrukci několikrát: poprvé v nájmu po dobu čekání na předraženou rekonstrukci a podruhé v navýšení kupní ceny po rekonstrukci.
Obecní a.s. to je přímo do nebe volající komedie. Navíc v jejich orgánech zasedají všem dobře známí modří experti. Jsou to vlastně takové trafiky pro zasloužilé soudruhy, kteří si nadále mohou s obecním majetkem dělat co se jim zlíbí..
Machinace s pozemky je třeba také zastavit. Je to v podstatě výsměch všem obyvatelům Prahy 3: prodej majetku za korunu, změna územního plánu a najednou má majetek cenu desítek nebo stovek milionů. To je přeci křišťálově čistá krádež.
A tak bychom mohli pokračovat celý den...
Investice do rekonstrukcí a výstavby jsou mnohonásobně předražené, to je třeba zastavit. Kromě toho neúnosně zdržují privatizaci, takže lidé si vlastně zaplatí rekonstrukci několikrát: poprvé v nájmu po dobu čekání na předraženou rekonstrukci a podruhé v navýšení kupní ceny po rekonstrukci.
Obecní a.s. to je přímo do nebe volající komedie. Navíc v jejich orgánech zasedají všem dobře známí modří experti. Jsou to vlastně takové trafiky pro zasloužilé soudruhy, kteří si nadále mohou s obecním majetkem dělat co se jim zlíbí..
Machinace s pozemky je třeba také zastavit. Je to v podstatě výsměch všem obyvatelům Prahy 3: prodej majetku za korunu, změna územního plánu a najednou má majetek cenu desítek nebo stovek milionů. To je přeci křišťálově čistá krádež.
A tak bychom mohli pokračovat celý den...
Re: Re: Porad se neco deje
12.6.2012 12:01 vložil Kardinál
Váš příspěvek je ukázkou programové a duševní prázdnoty. Ke každému dáte nějaký ten posměšný přívlastek, ale vlastně Vám uniká, že se tu bavíme o způsobu vedení městské části se 70 000 obyvateli.
Re: Re: Porad se neco deje
12.6.2012 12:03 vložil Iont
Pardon, ale zde je třeba zdůraznit, že často hovoříme o znechucení politikou a odporu lidí vůči velkým stranám s historií jako je ODS nebo ČSSD. Obě strany nám totiž už mnohokrát ukázaly, jak si lze rozdělit moc, nastavit penězovody, zneprůhlednit hospodaření apod. ODS na Praze 3 není v tomto smyslu žádnou výjimkou. Lidé jasně při minulých volbách vyjádřili odpor k těmto stranám a volili změnu (TOP 09 a ŽNS nebo VV na celostátní úrovni). TOP 09 má své chyby, ale určité pozitivní změny do komunální politiky na Praze 3 vnesla, byť jich zatím nebylo mnoho. Vypovězení koaliční smlouvy s ODS mě naplňuje mírným optimismem a nadějí na změnu poměrů k lepšímu.
Re: Re: Porad se neco deje
12.6.2012 13:39 vložil XOOR
Prominte, ale nejakych chvalozpevu si nejsem vedom.
Rikam tu pouze sve nazory a v ramci urcite autocenzury i nektere interni informace z deni v TOPce, protoze jsem presvedcen, ze je nutne alespon do urcite miry informovat ty, kteri o to stoji. Protoze bohuzel, deje se mnoho veci, ale logicky zustavaji pod poklickou, protoze to jinak nejde. Ale pak zase vypadame zvenci ze jen sedime, kejvame moudre hlavami a nechavame sebou orat.
Co je presne to, co mne na tom stve nejvic :)
Co se tyce pani starostky, ma podporu z ruznych stran, protoze je proste za posledni leta to nejlepsi, co na radnici bylo.
Tohle je chvalozpev, abyste nerekla ;)
Cili nevidim nic zvlastniho na tom, ze ji podporuji i lide z opozice - obzvlast v teto konkretni zalezitost proti ODS.
Co se tyce tech zelenych zvastu - kazdy mame proste jine informace. Vy znate kolegyni Skapovou a Popova osobne a velmi dobre, jak je videt. Nebo ne?
Apropo co mate proti ekofasos? Ja osobne je nesnasim. Ale znam par opravdu kvalitnich lidi, co se venuji ochrane prirody obecne, a to je ovsem uplne jina kategorie, vime? Tak jen abychom si ujasnili terminologii...
TOPka pri svem vzniku skutecne brala temer kazdeho - tedy kazdeho, kdo nebyl v minulosti nicim v KSC (ano, jiste... krome vyplneneho formulare se zadna hloubkova lustrace nedelala) a kdo prosel osobnim pohovorem.
Jako nova politicka strana si celkem nutne musela projit tim, co ted vrcholi na P3, tedy tim "oddelovanim zrna od plev".
Koalice s ODS byla po volbach programove celkem jasna volba, nicmene diky urcite specificnosti Zizkovske radnice zacalo byt pomerne zahy jasne, ze to takhle asi nepujde. A opet, je jednoduche zpovzdali okomentovat ze se ma udelat to ci ono a hned pujde vsechno lepe a radostneji...
To je ovsem teorie, praxe je bohuzel nekde jinde. Az teprve nyni se seslo dostatecne mnostvi (i zdanlive nesouvisejicich) podminek pro to, aby takova akce mela take nejake prakticke a funkcni zakonceni.
Ze mame ve svych radach nekolik modrych problemu jsme vedeli, ale opakuji - nebylo zadne prakticky schudne reseni, jak s tim neco udelat.
Ale neco rozkopat a uvrhnout do patove situace neni v tomto pripade zadne reseni - nasi prioritou je najit takovou variantu, ktera nam dovoli dotlacit pomery na Zizkovske radnici do normalniho stavu a zacit normalne fungovat.
Kompletni privatizaci vsech zbyvajicich bytu jsme protlacili (at si rika ZnS co chce) a megarekonstrukci panelaku, ktera byla v planu, jsme prozatim alespon zastavili.
Kdyz budeme mit konecne volne ruce, zrusime tu megainvestici uplne (krome havarijnich stavu) a jedine, co se bude resit, bude pripadne fasada a okna. Ja osobne prosazuji individualni reseni s kazdym domem zvlast, at si ti lide sami rozhodnou - druhy nazor je udelat to plosne podle nejakeho architektonickeho zameru, aby ty domy celkove vypadaly trochu slusne.
Ale to je na jinou debatu.
Kazdopadne - pokud to mate v planu - se uvidime vecer na zastupitelstvu :)
Rikam tu pouze sve nazory a v ramci urcite autocenzury i nektere interni informace z deni v TOPce, protoze jsem presvedcen, ze je nutne alespon do urcite miry informovat ty, kteri o to stoji. Protoze bohuzel, deje se mnoho veci, ale logicky zustavaji pod poklickou, protoze to jinak nejde. Ale pak zase vypadame zvenci ze jen sedime, kejvame moudre hlavami a nechavame sebou orat.
Co je presne to, co mne na tom stve nejvic :)
Co se tyce pani starostky, ma podporu z ruznych stran, protoze je proste za posledni leta to nejlepsi, co na radnici bylo.
Tohle je chvalozpev, abyste nerekla ;)
Cili nevidim nic zvlastniho na tom, ze ji podporuji i lide z opozice - obzvlast v teto konkretni zalezitost proti ODS.
Co se tyce tech zelenych zvastu - kazdy mame proste jine informace. Vy znate kolegyni Skapovou a Popova osobne a velmi dobre, jak je videt. Nebo ne?
Apropo co mate proti ekofasos? Ja osobne je nesnasim. Ale znam par opravdu kvalitnich lidi, co se venuji ochrane prirody obecne, a to je ovsem uplne jina kategorie, vime? Tak jen abychom si ujasnili terminologii...
TOPka pri svem vzniku skutecne brala temer kazdeho - tedy kazdeho, kdo nebyl v minulosti nicim v KSC (ano, jiste... krome vyplneneho formulare se zadna hloubkova lustrace nedelala) a kdo prosel osobnim pohovorem.
Jako nova politicka strana si celkem nutne musela projit tim, co ted vrcholi na P3, tedy tim "oddelovanim zrna od plev".
Koalice s ODS byla po volbach programove celkem jasna volba, nicmene diky urcite specificnosti Zizkovske radnice zacalo byt pomerne zahy jasne, ze to takhle asi nepujde. A opet, je jednoduche zpovzdali okomentovat ze se ma udelat to ci ono a hned pujde vsechno lepe a radostneji...
To je ovsem teorie, praxe je bohuzel nekde jinde. Az teprve nyni se seslo dostatecne mnostvi (i zdanlive nesouvisejicich) podminek pro to, aby takova akce mela take nejake prakticke a funkcni zakonceni.
Ze mame ve svych radach nekolik modrych problemu jsme vedeli, ale opakuji - nebylo zadne prakticky schudne reseni, jak s tim neco udelat.
Ale neco rozkopat a uvrhnout do patove situace neni v tomto pripade zadne reseni - nasi prioritou je najit takovou variantu, ktera nam dovoli dotlacit pomery na Zizkovske radnici do normalniho stavu a zacit normalne fungovat.
Kompletni privatizaci vsech zbyvajicich bytu jsme protlacili (at si rika ZnS co chce) a megarekonstrukci panelaku, ktera byla v planu, jsme prozatim alespon zastavili.
Kdyz budeme mit konecne volne ruce, zrusime tu megainvestici uplne (krome havarijnich stavu) a jedine, co se bude resit, bude pripadne fasada a okna. Ja osobne prosazuji individualni reseni s kazdym domem zvlast, at si ti lide sami rozhodnou - druhy nazor je udelat to plosne podle nejakeho architektonickeho zameru, aby ty domy celkove vypadaly trochu slusne.
Ale to je na jinou debatu.
Kazdopadne - pokud to mate v planu - se uvidime vecer na zastupitelstvu :)
Re: Re: Porad se neco deje
12.6.2012 14:18 vložil Ez3kiel
Divím se, že to tu ještě čte někdo se zdravým názorem.