Diskuse

Soupis firem, v nichž se angažuje Pavel Hurda

Vložit nový příspěvek

Hranice slušnosti a vkusu

10.2.2012 14:47 vložil Michal Konvička

Smazal jsem a budu mazat diskusní příspěvky, které jsou vulgární a postrádají elementární zásady slušné diskuze.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Hranice slušnosti a vkusu

10.2.2012 18:46 vložil Pavel Hadička

Vážený pane Konvička, kdybyste to opravdu udělal, musel byste smazat celou Kauzu 3, snad jenom historii ne. A vůbec, kde je svoboda projevu? Vy fakt cenzurujete obsah? Tak to je úlet! Zdraví a fajn víkend vám přeje Hadička (ne Hrdlička, abyste mě nesmazal :-)


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Hranice slušnosti a vkusu

10.2.2012 19:58 vložil Jirka Ptáček

Pane Hadička, četl jste co bylo smazáno?


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Hranice slušnosti a vkusu

10.2.2012 21:16 vložil Iont

Ve všech internetových diskuzích je zcela běžné, že se vulgární a urážlivé příspěvky mažou. Nevím, proč by to zrovna tady mělo být zapleveleno vulgárnostmi. To není cenzura ve smyslu úmyslného zkreslování informací, ale cenzura ve smyslu kontroly a ochrany diskuze a všech věcných diskututérů.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Hranice slušnosti a vkusu

10.2.2012 21:34 vložil Jirka Ptáček

Máte v tom zmatek. Kauza3 si zakládá na necenzurovaných názorech. Příspěvek, jež neobsahuje žádný názor, ale omezuje se výlučně na nadávky tu nemá co dělat.
Prakticky každý názor lze vyjádřit aniž by bylo třeba používat vulgarismů. Tedy forma není věcí postoje, ale kultury pisatele.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Hranice slušnosti a vkusu

11.2.2012 13:28 vložil CENZOR VELIKY

Konvičko, tys tu DISKUZI TADY FAKT HUSTĚ PROMÁZNUL!!! Ať žije SVOBODNÁ KAUZA 3! Ještě si někdy stěžuj na cenzuru!


Reagovat  Reagovat s citací


vítejte!

9.2.2012 23:50 vložil Matěj Stropnický

Zdravím,

podle úrovně příspěvků pod tímto mým materiálem (abych byl úplně přesný a neupíral nikomu zásluhu, seznam jsem nevypracoval já, ale lidé postižení jednou z aktivit pana Hurdy, jmenovat je ale nebudu, abych jim nekomplikoval život) to vypadá, že se do diskuse na Kauze 3 zapojily konečně i špičky žižkovské ODS. Vítejte, dlouho jsme vás očekávali!

Matěj Stropnický


Reagovat  Reagovat s citací


Re: vítejte!

10.2.2012 00:13 vložil Najmenenezalezi

Zdravím vás také a dovolím si vás pane Stropnický, opravit. Publikovaný seznam nejde vypracovat. Snad jen udělat "ctrl c" a "ctrl v" z Obchodního rejstříku na internetu. A měl jste tam ještě chybu. Nebo přesněji oni postižení z organizace "Ctrl c". Jinak nejsem ani z ODS, natož z její špičky a k tomu žižkovské. Nejsem ani Hurda, ani jím řízená osoba, jak označujete často ty, kteří s vámi ve kauze Hurda nesouhlasí. Jsem obyčejně naštvaný občan, který už má dost vašich jedovatých slin, jako byste byl svatý a kazatel morálky. Sám jste kupříkladu sedl za volant pod vlivem alkoholu a sebrali vám řidičák. Co kdybyste takhle někoho zabil? Třeba další dítě v Praze 3, někde na přechodu...byla by to vina Prahy3? A tak dál. A tak dál. Nemám vás rád a hluboce vámi pohrdám. Jinak je mi docela jedno, že jste gay, to je asi tak to poslední, co mě vyvádí z míry. Štve mě, že si hrajete na advokáta chudých, zastávajícího zásady dobrovolné skromnosti A NECHÁVÁTE SE PŘITOM VYDRŽOVAT, JAK JSTE Z RODINY ZVYKLÝ. Jen má slušnost mi nedovolí psát o tom, kde berete peníze na své "živobytí". Měl byste se stydět a to hodně.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: vítejte!

10.2.2012 00:23 vložil Zizkov_Nusle

Matěji, nenech se zprudit od modroptáků! Známe je, víme, že to je homofobní partička, která se každýho gaye bojí. protože je podle nich snad nakaženej a chce jim bourat jejich rodiný hodnoty. By mě zajímalo, co v tý ODS hulej...anebo radši ani ne.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: vítejte!

10.2.2012 00:26 vložil Matěj Stropnický

http://www.matejstropnicky.cz/strana-zelenych/tiskove-zpravy/vyjadreni-mateje-stropnickeho-k-odneti-ridicskeho-prukazu-v-roce-2004

Ostatní ponechávám bez komentáře, jak to také zasluhuje.

MS


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: vítejte!

11.2.2012 21:19 vložil Pavel Stejskal

Dobrý večer,

nedomnívám se, že by článek s uvedením firem či orgánů, kde působí p. Hurda, měl být jakousi reklamou na morálku Matěje Stropnického. Především jde o to, že p. Hurda využíval, využívá a využívat bude svého postavení a kontaktů z veřejných institucí či orgánů k vlastnímu obohacení a podnikatelským aktivitám jeho firem, popřípadě firem, ve kterých je v dozorčí radě a pobírá za to příslušné odměny.

Nikdo nejsme svatí, každý dělá chyby. Na rozdíl od pana Hurdy však Matěj nezneužívá svého postavení na radnici k vlastnímu obohacení.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: vítejte!

12.2.2012 17:56 vložil Odsedel

Dobré odpoledne pane Stejskale, to není článek, ale výčet firem, z něhož vyplývá jen to, co si chce kdo dovodit. Vaše vyjádření o tom, že Hurda využívá svého postavení ve veřejných institucích k vlastním podnikatelským aktivitám je na hranici zákonnosti. Pokud takové poznatky máte - a nejspíš ano, když o tom tak suverénně píšete, je vaší občanskou povinností toto nahlásit orgánům činným v trestním řízení, pokud to náhodou nevíte. V opačném případě se dopouštíte trestného činu pomluvy.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: vítejte!

15.2.2012 18:34 vložil Pavel Stejskal

Dobré odpoledne,

prokázat takovou věc je poměrně obtížné, ale mnoho nepřímých důkazů bychom našli. Stačí uvést několik situací, u kterých je pan Hurda ve střetu zájmu. Mám na mysli hlavně palác Akropolis, ale i jiné firmy, ve kterých pan Hurda figuruje a kterým byla přidělena zakázka ve veřejném tendru (k těmto tendrům nejsou k dispozici informace, včetně zadávací dokumentace, protože tyto informace ze zásady drtivá většina zastupitelů ODS na Praze 3 neposkytuje). Toť stručně o tom, proč se o p. Hurdovi vyjadřuji jak se vyjadřuji..


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: vítejte!

17.2.2012 04:45 vložil XXX

Tak proč s tím nic neděláte, když je to podle vás pravda? Ano, to je typický český syndrom. Stěžovat si, ale neudělat nic konkrétního pro zlepšení situace. A pak se vše zredukuje na pomluvy. Ty frčí...a nevyžadují mnoho energie. Protože kdybyste něco udělal, pak by vás ten někdo mohl třeba nemít sníst, protože mu to všechno v Praze 3 patří...policie, soud, úředníci. Jak české...


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: vítejte!

19.2.2012 12:08 vložil Pavel Stejskal

Není pravda, že s tím nic neděláme. V brzké budoucnosti proběhne žaloba na PH v souvislosti s neprůhledným tendrem na rekonstrukci panelových domů v Lupáčově. Opakovaně naši zastupitelé (opoziční) interpelují p. Hurdu atd. Kdybyste se sám osobně angažoval, možná byste pochopil, že se nejedná o věc snadnou. Mimochodem, jak se angažujete Vy?


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: vítejte! Připomínám,tajemník se vožral jako doga

16.2.2012 18:37 vložil poctivej občan!

Připomínám vám - fandům modráků a "poctivejm" voličům ODS- jakou ostudu způsobil modráka Fišer- tajemníka radnice, když v minulém volebním období za vedení radnice ODS a MČ3 v čele s místopředsedkyní ODS na Praze 3 paní Kozouplíkovou, který se při oslavě svých narozenin tak ožral jako doga, že nasedl do svého auta a boural a boural. To byla jednoznačně vina a nezodpovědnost modrého tajemníka! Ani nepomyslel na to, že může přejet nějaké dítě! Tak jak své obavy přisuzujete Bc. Stropnickému Jeho mediální vystoupení jsem viděl (a nejen občané MČ Praha 3), ale i ti, kteří byli tehdy přítomni u TV! A místo toho, aby tento "odborník"-inženýr lidských duší- byl ze státní správy natrvalo vykopnut, zbaven řidičského průkazu, vše utichlo, tak jak je v tomto státním bordelu obvyklé, a soudruh tajemník zase nepřítomně (unaveně) sedí při zasedání zastupitelů na pódiu a odchází občas močit. To mne jako občana skutečně se.e a také to, co se děje na zasedáních zastupitelstva!!! To je vina MČ Praha 3!
Průběh hlasování, které vyvolává "nová" starostka (mnohdy i když nebyla ještě ukončena řádně rozprava) je ukázkou, že se jedná o frašku, modré tsunami potřebuje vždy 19 hlasů zastupitelů, které TOP s minulými odborníky z řad ODS- Pecha, Hurda, Hoffmann, Zeman, Sladkovský, vždy dosáhne! Žádná připomínka se prakticky z opozice nedostane do přijatých dokumentů! A tak nejsou potřeba ani opoziční zastupitelé - naše vládnoucí koalice si prosadí všechno co potřebuje a "prohlasuje" a to bez ohledu na projednání či neprojednání ve výborech! Praktická arogance moci!
Ukázkou tohoto stavu bylo prosincové zasedání zastupitelů ohledně přijetí rozpočtu a potom přijetí "průjmu" - tzv. pravidel privatizace. Pochopil jsem, jak dnes modrákům z koalice a těm, kterým "najmenunezalezi" -tobě autoru příspěvku-naopak na dehonestaci pana Bc. Stropnického (událostí z roku 2004!) mocně záleží! On je totiž také jedním z jednatelů OS Žižkov nejen sobě, které má ve svém úsilí snahu dosáhnout spravedlivou privatizaci a proto je zapotřebí ho stále dehonestovat! A proto při projednávání bodu jednání -privatizace- vystoupil jakýsi mladík - připravený provokatér, který jako první vystoupil, a zcela mimo projednávání tohoto bodu začal dehonestovat pana Bc. Stropnického. Trvalo to dlouho, než paní předsedající ho přiměla k tomu, aby ukončil své jidášské poslání!

Bohužel na privatizaci bytového komunálního majetku nachytala ve volbách top 09 -dnes vládnoucí koalice- občany na příslib, že vytvoří nová pravidla privatizace. To, co bylo přijato na prosincovém zastupitelstvu v roce 2011 je pouhým "průjmem". To, co slibovala starostka v květnu minulého roku v "Žižkovských listech" (usilovně na pravidlech pracujeme i ve spoluprácii s VUT Brno), vytvoříme pravidla, která budou obsahovat metodiku výpočtu cen a slev! Cancy, cancy, cancy! Po třináct měsíců tak paní Ing. starostka balamutila občany MČ Prahy 3 a přijatá pravidla privatizace jsou pouhým "průjmem". Taková pravidla vytvoří právník (ne Mgr.!) za týden! Takž jsme zase tam,kde jsme byli za tatality ODS na Praze 3. Zase čtyři roky v prdeli ve veřejné správě!!!!! Jako v té písni!!!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: vítejte! Připomínám,tajemník se vožral jako doga

17.2.2012 04:41 vložil XXX

Dovolte mi, abych vás opravil, i přes váš zjevný hněv. Ing. Fišer není členem ODS, natož aby nějakou stranu na radnici reprezentoval. Jedná se o tajemníka Úřadu městské části, tedy nejvyššího úředníka místní samosprávy. Ano, opil se. Ano, boural. Ovšem omluvil se, přiznal, že pil (nevykrucoval se) a svou vinu odčinil. I pan Stropnický sedl za volant pod vlivem alkoholu a byl mu stejně tak odebrán řidičský průkaz. Omluvil se a vše vysvětlil a proto mají být Zelení snad špatní? Vaše argumentace je mimoběžná. Soudě dle Vašeho příspěvku jste buď naštvaným opozičním politikem, nebo naštvaným úředníkem přip. tím, jehož byt jde do privatizace a vleče se to, což bych chápal (Vaše naštvání), nebo jste aktivistickým \"poctivým občanem\".Jinak s Vámi souhlasím, že je VH automatem na sliby. Ale pořád tu všichni nalepují na jednotlivce barevné nálepky a to je škoda. Je řada slušných lidí v ODS, podobně jako v TOP 09 či v ŽnS nebo ČSSD. Stejně jako jsou tam mizerové. A vcelku věrně kopírují složení naší obce... nebo si připadáte být o tolik lepším člověk, než těch 36 našich zástupců? Já si tak nepřipadám.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: vítejte! Připomínám,tajemník se vožral jako doga

12.3.2012 22:58 vložil xyz

Odpov졡d pro XXX-obhájce pana Ing.Fišera- ostudného tajemníka Úřadu MČ Praha 3. On se po ožrání jako doga dokonce omluvil (sic) a modrá totalita vedená Kozou-plíkovou ho poplácela na zádech a Petříčka tam i nadále ponechala! A navíc mu zajistila ve Správě majetkového portfolia Praha 3 a.s. členství v jeho představenstvu s měsíční prebendou 11,7 tis. Kč. Takhle se to dělá s korumpováním! A pokračuje v dnešní době! Nenahraditelnej! A v období modré tsunami (zastupitelská demokracie s více než 19 modráky koalice TOP09 a většinou dinosaurů z ODS (hurda, pecha, hoffmann, matušek, sladkovský, jungwirth, zeman- většinou "podnikatelé" z a.s. Praha 3)! A ke korumpovaným z ODS se nám řadí svazáci z TOP09- simeon popov-místopředseda představenstva Investiční a rozvojová Praha 3 a.s. s měsíčním oboluskem 11,7 tis. KčI a jakýsi žipaj -člen představenstva z Pražské parkovací. Tam má pašalík absolutní budižkničema Zdenda Lochmanů- bývalý místostarosta z modré totality( to se dříve dávalo "jen" 6,3 tis.Kč). A protože mu to všechno bylo málo (vypadl z kola ven (volby) dostal ještě jeden pašalík v Investiční a rozvojové jako člen představenstva (pouhých 11,7 tis.Kč! ) A bez odborného vzdělání stejně jako předseda oblastní rady 160 modráků z ODS!
Takhle se má vládnout! Pašalíky pro neschopné a všehoschopné! A nestydět se lhát! Viz svazačka Hůjová jako starostka! Privatizace, cancy a cancy, 13 měsíců balamutila občany o "pravidlech" privatizace. To co koalice propasírovala (i se soudružkou Hronovou z KSČM) je tzv. Průjem, který v prosinci na zasedání předložil svazák prcíř kalousek! Taky "odborník"-technik kamery, ožral se a na večírku a šou.... na WC! Machr! Neměli by být za takovou privatizační "práci" se svazačkou hujovou z VŠE odejiti? Ve slušné společnosti se nelže! V Hurdystánu je ale vše možné!!!!
O pravidlech privatizace nám hezky povídala soudružka Ing. hujová- "Nejsem omezena mantinely" v květnových (2011) lŽižkovských listech. Nic se z té "intenzivní " práce nepoužilo! Prostě nás třináct měsíců balamutila! Proč se ty výsledky této práce nepoužily? Hezká tvářička - ale umí prd! Měla by proto ODSTOUPIT!!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: vítejte! Připomínám,tajemník se vožral jako doga

13.3.2012 09:21 vložil yyyy

Tak takovýto styl hovoří o osobnosti, zdá se, že KAUZU 3 využívají hlavně psychopati. redakce by se měla zamyslet.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: Re: vítejte! Připomínám,tajemník se vožral jako doga

13.3.2012 22:03 vložil Kardinál Fabio Pigliapoco

Poněkud krátkozraké, nemyslíte? S touto logikou hoďte do jednoho pytle všechny weby, kde lze pod články diskutovat. Oproti iDnes, iHned, či Novinkám mi přijdou diskuse na K3 poměrně kultivované.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: vítejte!

10.2.2012 17:05 vložil luca

Zřejmě přišel pokyn členům ODS, rodinným příslušníkům, sympatizantům, případně těm, kteří mají příjmy od tohoto pána, aby ihned začali reagovat. Bohužel mi to připadá, že nedostali pokyn co psát. Neb to nemá hlavu ani patu, je to sprosté (nic překvapivého) a uplně to nesouvisí s tématem. Tak nějak mi to připomíná politiky, kterým dáte otázku ano/ne a oni jsou schopni hodinu mluvi nesmysly.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: vítejte!

10.2.2012 18:11 vložil Bob

Co je smyslem tohoto článku ? Že je někdo členem mnoha orgánů, povětšinou dozorčích rad přece o ničem nevypovídá. Dozorčí rada se schází párkrát do roka, není to práce na plný úvazek. Podobné je to v představenstvech, taktéž se schází několikrát ročně.

Další věc, kterou měl pan autor zjistit, je aktivita firem, v nichž je pan Hurda účasten. Možná, že některé svou činnost nevykonávají ...

V neposlední řadě některé společnosti jsou evidentně rodinné podniky, takže práci pro ně zřejmě odvádí ve volném čase ..

Pro úplnost by autor článku měl zveřejnit své aktivity .. v kolika občanských sdruženích je činný a jak to všechno stíhá.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: vítejte!

10.2.2012 20:37 vložil Jan Rychtařík

Máte pravdu, tohle je přes čáru, protože:

1. soupis nepřináší nic než seznam firem, v nichž Hurda působil či působí (a jak píšete, o ničem to nevypovídá)

2. bylo by zajímavé, kdyby bylo naznačeno, že jsou (a jak), Hurdovy firmy propojeny s těmi obecními/městskými, protože jinak je to vlastně na úrovni soupisu, který má vzbudit spíše závist a nenávist směrem k Hurdovi

3. jediný významný post Hurda podle všeho zastává v Pražské plynárenské (Pragoplyn je vlastně dceřinná společnost Pražské plynárny, takže je to vlastně jeden podnik)....dohromady jsem napočítal 6 společností s účastí města nebo jím přímo vlastněné, v nichž Hurda působí...je to opravdu tak moc, když je Hurda v několika z nich jen v dozorčí radě??? a kdo určuje, co je a není moc???)

4. soupis je úmyslně namíchán tak, aby si čtenář řekl, že je Hurda "ve strašně velkém počtu společností", takže ubohost...

A je mi docela jedno, kam si mne kdo z přítomných diskutujících zařadí. Klidně mezi placené Hurdou či jeho rodinné příslušníky či členy ODS (to se tu nosí hodně a nikdo jiný vůči Stropnickému asi být v opozici v Praze 3 nemůže). Prostě tenhle seznam už podle mě přesáhl všechny meze normality a zoufalství jednoho člověka, trpícího obsesí z Hurdy.

I proto tímto MATĚJE STROPNICKÉHO ŹÁDÁM, aby zde zveřejnil seznam všech sdružení a spolků, jichž je členem, včetně výčtu všech svých funkcí v nich, dále funkcí politických (stranických i zastupitelských) a seznamu médií, do nichž přispívá.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: vítejte!

11.2.2012 00:56 vložil Matěj Stropnický

Milý pane Rychtaříku,

kdybyste se zabýval hlouběji zakázkami na Praze 3 nebo na magistrátu, zjistil byste, proč je nežádoucí, aby v nich kmotrovstvo typu Pavla Hurdy (ale také třeba Tomáše Kalouska nebo Jana Srba z místní TOP 09, abychom nebyli monotónně pořád u Hurdy) bylo zastoupeno i jen v jedné jediné. To množství jen ilustruje rozsah problému. Problém je to zejména u akciovek vlastněných městem nebo MČ, neboť nám jako opozici, která je ovšem legitimně zvolena a není zastoupena v ŽÁDNÉM statutární orgánu ani jedné z pěti akciových společností vlastněných MČ Praha 3, to znemožňuje výkon kontroly.

Už půl roku se například domáhám zadávací a projektové dokumentace na rekonstrukci v Lupáčově ulici (půl miliardy Kč) od Investiční a rozvojové, a.s. - což je jedna z nich. A budu se s tou tunelářskou firmou i soudit. Pan Hurda sám jako zastupitel koaliční strany kontroluje vlastní činnost. Naprostá nehoráznost.

S tím, kde se já angažuji v občanských (neziskových!) organizacích to vůbec nesouvisí. Tím méně s tím, kam jako povoláním novinář píšu.

Nicméně mi nedělá zvláštní potíž to sem napsat. Dbám totiž velmi na to, abych nekumuloval funkce, jsem tedy:
- členem předsednictva Strany zelených (mám, pane, jedinou stranickou stranickou funkci!)
- zastupitelem MČ Praha 3, přičemž vedu náš zastupitelský klub (poté, co jsem byl v roce 2006 poprvé zvolen zastupitelem, vzdal jsem se okamžitě postu předsedy SZ na Praze 3, ostatně samozřejmě neplaceného - Pavel Hurda kumuluje snad dvacet let obě tyto funkce v ODS) - z titulu funkce zastupitele jsem členem Finančního výboru, privatizační komise a redakční rady Radničních novin - bohužel, nezastupitele do těchto orgánů ODS odmítá vpustit, takže tam být musíme, pokud chceme aspoň sledovat, co se na radnici děje;

mimo to jsem v občanském sektoru:
- jednatelem občanského sdružení Žižkov (nejen) sobě (vícekrát jsem odmítl mu předsedat a sdružení předsedu nemá, ale pět sobě rovných jednatelů)
- členem výboru občanského sdružení Tady není developerovo (opět: nejsem ani předsedou, ani místopředsedou tohoto sdružení) - ostatně i zde se vždy jedná o funkce neplacené, tím méně o funkce spojené s veřejným vlastnictvím jako v případě městských akciovek, takže neexistuje ani potenciální střet zájmů;

píšu nejčastěji do:
- Deníku Referendum
- Salonu Práva
-Lidových novin
(a příležitostně i jinam - ostatně psaním se živím)

Popravdě mi tato diskuse připadá úplně zcestná a registruji, že ji zde vedou zcela jiné osoby, než které kdykoliv na Kauze3 od doby jejího vzniku o čemkoliv diskutovaly, takže se dojmu z ŘÍZENOSTI celé "debaty" nemohu ubránit. Že by pomsta pana Kalouska a jeho melody makers za odhalení vánočního mejdanu? Prokázat to nelze, ale že nám tu (ano i vám, co mne zde napadáte) vládnou kmotři (ale vám to asi nevadí, nebo jste na ně jako jejich klienti napojeni), to je stále evidentnější. A o to mi vlastně dost jde. V takovém prostředí je třeba i s pokusy o diskreditaci, ostatně marnými, asi počítat.

Pěkný víkend, Matěj Stropnický


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: vítejte!

11.2.2012 13:33 vložil CENZOR VELIKY

Pane Stropnický, s Hurdou si tady i jinde hrajte jaké chcete hry, zahrajte si s jeho hlavou třeba fotbal, ale slušný lidi nechte být! Jste odpornej práskač, který se asi nikdy neopil a s nikým si to nerozdal.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: Re: Re: vítejte!

12.2.2012 10:34 vložil kkk

Práskač? V normálních zastupitelské demokracii by zastupitel odstoupil a veřejně se omluvil.

Slušní lidé nenapadají v podnapilosti ostatní občany, tak s nimi neargumentujte. Kalousek není slušný člověk.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: vítejte! Nejsme tak blbí jak si modrák Rychtařík myslí

18.2.2012 22:54 vložil karlík

Jane Rychtaříku! Vždyť jste zapomněli, že PH je členem dozorčí rady Dopravního podniku hl.města Praha, podniku ve kterém bujela a ještě bují korupce, zlodějna a odkloňování finančních prostředků. A tam působí žižkovský kmotr od 27. dubna 2011 spolu s modrými kádry a "vzdělanci" Mlejnským, Richterem, Vodrážkou, Ječménkem- prostě s galerkou ODS v Praze!! A důležité je, že je prachmálo vzdělaný! To jsou výsledky povolební situace v Praze v ODS. Všichni zodpovědni za korupci, předražené veřejné zakázky "navýšení prostředků" na tunely Blanka a prostě zlodějny. PH byl dlouhodobě členem zastupitelstva "Velké " radnice a nese zodpovědnost za akce Openkrad, Olympiáda......
A něco z CV pana PH! Všichni tady zapomněli, že pan PH, vyučený topenář, zamlada známý pracant podniku ÚV SSM "Stavocentrál" (mladý holky a chlast bylo jeho krédo) se po různých peripetiích (někteří hovořili o veksláctví, lochu a "disidentství") se probojoval do OF na Praze 3, kde si ho všimnul pan Mgr. Bors (budoucí starosta) a vybral si ho za ředitele transformujícího podniku OPBH na SKM Praha 3. To již oba v dresu ODS politikaří. A zde začíná politická kariera vyučeného topenáře do politiky! Společně s modrou soudružkou Graciesovou odstraní starostu Borse (který nejdříve odstupuje, chce zpátky, ale jeho návrat je nežádoucí), je definitivně odstraněn a šoupnut do Lotynky! A soudruh PH se stává předsedou stranické skupiny zastupitelů, předsedou oblastní rady ODS na Praze 3- ekvivalent stranickým tajemníkům KSČ Cinklovi a Hanzlíkovi (oba také vyučeni obchodními příručími). Jaká náhoda, že byli málo vzdělaní. Tituly si nestačili koupit jako někteří modráci na Metropolitní univerzitě!
A Jane Rychaříku! Ten seznam není úplný a není jen soupisem! Podívej se na další detaily, které získáš na serveru justice! Získáš propojenost firem PH? Ano! Tak např. Citifin- se senátorem Kladívkem, předsedou oblastní rady ODS Prahy 8. Ti co ho znají , vědí své......Podivná je propojenost na akciovou společnost Ortenaria a.s.(známý právník kmotra PH , pan Mgr. Luboš Havel, jednak v právnické skupině , která "bojuje" za ukradení Kauzy3 pro R. Hurdu, vyskytujícího se na stránkách obchodního rejstříku na dvou adresách (proč asi!) a přímé propojení Mgr. Luboš Havla s PH v jedné z firem PH! Přesvědči se sám! Tak modrák PH,,na konci minulého volebního období zajistil pro a.s. Ortenária (majetek 2 mil. Kč) výbornou koupi pozemků, které byly určeny pro veřejné plochy zeleně pro občany Prahy 3! A podívej se s.Rychtaříku na uvedené listiny jak tato firma porušuje zákon č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů, § 40 o povinnosti zveřejnit účetní závěrky a výroční zprávy! Prostě komplot "Chytrých" právníků (bohužel však jen vychcaných Magistrů! Žijeme přece v Absurdistánu, v Praze 3 jej nazýváme Hurdystánem! A PH děkuje ODS, že z něho amatérského boxera udělala váženého člověka! Jestli si myslí, že "Kmotr" je něco- tak se velice mýlí! Slušní občané na něj s.rou, což jemu umožňuje vládnout na Praze 3. Ano, je jednatelem Praha 3, a.s.!


Reagovat  Reagovat s citací


Re: vítejte!

11.2.2012 16:19 vložil Martin

Diky, myslim, ze na cinnost nekterych kmotru je treba neustale upozornovat. I na Hurdu snad jednou dojde...
Nenechte se otravit a pokracujte i za nas mlcici...


Reagovat  Reagovat s citací


Nejlepší obrana je pomluva a bulvární zvěsti

9.2.2012 23:10 vložil Hynek

Nejlepší obrana je pomluva a bulvární zvěsti stáčející podstatu věci na suterénní úroveň. Každý, kdo jde do konfrontace, to ví, nebo brzy zjistí a přesvědčili se o tom na Žižkově mnozí ze všech stran. Ví to i Matěj Stropnický a jistě ho to nerozhází a to je dobře. Bohužel stav společnosti to žádným dobrým směrem neposune. Snad se z Kauzy3 nestane bulvární diskuse, byla by to škoda, je jí totiž všude až příliš mnoho.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Jděte už s tím Hurdou do prdele!

9.2.2012 16:05 vložil Iont

Tak prosím napište nějaký článek a bude-li kultivovanější než tento váš výkřik, věřím, že vám ho zde uveřejní a všichni si budou moci přečíst i něco jiného. Sprostě nadávat je opravdu velmi jednoduché.
Fakt, že je to tu plné Hurdy, si bohužel vynucuje smutná realita.
PS: Bacha na pravopis.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Jděte už s tím Hurdou do prdele!

9.2.2012 15:54 vložil miki

..hovno se dá zamést na lopatu!


Reagovat  Reagovat s citací


hurda for president

9.2.2012 15:52 vložil miki

..máme to co jsme si od ODS na zizkove nechali líbit..kdyz tady nebude Hurda,tak tady bude Pecha a jim podobní..to co si na nas vyzkoušeli na praze 3,to probehne na magistrátu.Zˇižkovksa mafie se přesouvá dál !! HURDA FOR PRESIDENT


Reagovat  Reagovat s citací


Novinář...hmmm

9.2.2012 09:18 vložil Zacek Jiri

Všechna čest Vaší práci, pane Stropnický. Jestli takhle pracujete s informacemi jako novinář a nejen jako politik, tak je to doslova průšvih. Nedalo mi to... Hurda, kterého uvádíte v souvislosti s firmou RESO je nějaký pán z Českých Budějovic, jež dle rodného čísla Pavlem Hurdou ze Žižkova rozhodně není. A takových chyb tam máte víc. Jako novinář za pět. Ale jste asi tak zvyklý pracovat. Hurda prostě vlastní všechno a každý, kdo se jmenuje Pavel Hurda, je zrovna žižkovský Hurda :-) Jen tak dál, investigativče :-))))


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Novinář...hmmm

9.2.2012 09:55 vložil Svačinka

Jak souvisí fakt, že je Stropnický gay s Hurdou a jeho aktivitami? Nenechte se otrávit Matěji!


Reagovat  Reagovat s citací


Vložit nový příspěvek

reklama