Vy budete asi politik, pane Rut, se mě zdá ;-)
Už bych se opakoval, jenom dodám, že jako zásadní argument proti husté zástavbě vidím už dnes ucpané silnice přivádějící každý den auta tímto směrem ze satelitů okolo Prahy, s tím, že s růstem komerční plochy v této lokalitě počet vozidel prudce naroste. A protože každá taková nová komerční plocha bude mít ze zákona zajištěno parkování, mine se tím jistý malý pozitivní efekt parkovacích zón. To mě trápí víc než plocha zeleně na nově zastavěném území. A je to bohužel věc, kterou jste ve svých námitkách téměř nezmínili.
Diskuse
Zapojte se do diskuse o budoucí podobě Nákladového nádraží Žižkov
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 50% zeleně? nesmysl
28.11.2008 00:08 vložil Pražan odjinud
Snažil jsem se to už naznačit výše - nemá smysl diskutovat o tom, co je nebo není moc zeleně, jestli nějaký požadavek je nebo není realistický atd. Je velmi vhodné před takovou debatou se aspoň orientqačně seznámit s tím, co existuje např. v rámci stávajího územního plánu. Např. zde: http://magistrat.praha-mesto.cz/uzplan/uzemni_plan_hmp/up_hmp_1999/metodicky_pokyn/2406-p1.htm
lze nahlédnout do části III, která se zabývá mírou využití území a kde je vidět, v kolika variantách se může vyskytovat třeba to, čemu se říká zástavba městského typu. Jde tedy o to dosáhnout v rámmci existující regulace dosáhnout optimálního typu zastavěnosti a to mimo jiné i s ohledem na dopravní obslužnost.
lze nahlédnout do části III, která se zabývá mírou využití území a kde je vidět, v kolika variantách se může vyskytovat třeba to, čemu se říká zástavba městského typu. Jde tedy o to dosáhnout v rámmci existující regulace dosáhnout optimálního typu zastavěnosti a to mimo jiné i s ohledem na dopravní obslužnost.