U nás je možné vše, ale nenapadlo by mě, že ti, cio chtějí zbourat nákladovíé nádraží Žikov, mohu sáhniut až k tak dtastickým způsobům: http://www.novinky.cz/krimi/224416-na-zizkove-prorazil-vagon-zabrany-a-narazil-do-pristavku-budovy.html
Takže jětě tak dvě tři bouračku, tato budova bude vhodné pouze ke zbourání..
Diskuse
Bitva za záchranu Nákladového nádraží Žižkov
Tohle je rozumný článek
26.1.2011 13:23 vložil chk
Přesně ukazuje na pravý záměr - zmocnit se dosud státního majetku a vyrejžovat na tom co nejvíc, ať to stojí, co to stojí.
Osobně se také domnívám, že by se původní budovy daly smysluplně využít a ještě kolem nich postavit komunikaci. Možná za cenu trochu větší křižovatky. Každopádně pokud bychom mysleli více na budoucnost, byl by prostor bývalého nádraží vhodný i jako terminál nějakého druhu hromadné dopravy. Směrem na východ jsou totiž všechny silniční přípojky již více nežli vyčerpány a vzhledem k zástavbě v okolí ani asi nebude možné silniční tahy nějak posilovat. Tedy přivést do této oblasti hromadnou dopravu by dost pomohlo.
Každopádně by se mělo nejvíce diskutovat o limitech výstavby na tomto území. Ačkoliv na celém území Prahy 3 platí pro tzv. "obyčejné" lidi striktní limity třeba výšky výstavby, velcí developeři pravděpodobně napojení na radnici si mohou dovolit cokoliv. Je to třeba vidět i na blízkém Central-parku, kde jednoznačně nebyla respektována výška budov obvyklá v daném prostoru. Přilehlé činžáky jsou tak zcela zastíněny těmito zubatými monstry a snaží se konkurovat i telekomunikační věži O2, která by přeci jen měla zůstat jen pouhou dominantou daného prostoru, nikoli jeho výškovým etalonem. Takhle by se nám za pár let mohlo stát, že za takový etalon prohlásíme "slavnou" žižkovskou televizní věž a podle toho Žižkov přestavíme.....
Osobně se také domnívám, že by se původní budovy daly smysluplně využít a ještě kolem nich postavit komunikaci. Možná za cenu trochu větší křižovatky. Každopádně pokud bychom mysleli více na budoucnost, byl by prostor bývalého nádraží vhodný i jako terminál nějakého druhu hromadné dopravy. Směrem na východ jsou totiž všechny silniční přípojky již více nežli vyčerpány a vzhledem k zástavbě v okolí ani asi nebude možné silniční tahy nějak posilovat. Tedy přivést do této oblasti hromadnou dopravu by dost pomohlo.
Každopádně by se mělo nejvíce diskutovat o limitech výstavby na tomto území. Ačkoliv na celém území Prahy 3 platí pro tzv. "obyčejné" lidi striktní limity třeba výšky výstavby, velcí developeři pravděpodobně napojení na radnici si mohou dovolit cokoliv. Je to třeba vidět i na blízkém Central-parku, kde jednoznačně nebyla respektována výška budov obvyklá v daném prostoru. Přilehlé činžáky jsou tak zcela zastíněny těmito zubatými monstry a snaží se konkurovat i telekomunikační věži O2, která by přeci jen měla zůstat jen pouhou dominantou daného prostoru, nikoli jeho výškovým etalonem. Takhle by se nám za pár let mohlo stát, že za takový etalon prohlásíme "slavnou" žižkovskou televizní věž a podle toho Žižkov přestavíme.....