Diskuse

Budova Crystal Prague: nový “klenot“ ve sbírce Prahy 3

Vložit nový příspěvek

upřesnění informace

7.11.2011 14:46 vložil V.Hujová

Ráda bych uvedla infomaci uvedenou v tomto článku na pravou míru.
Jako starostce mi v žádném případě nepřísluší posuzovat nebo zasahovat do rozhodnutí orgánů státní správy. Vedení občanského sdružení Park Kouřimská jsem pouze doporučila, pokud nejsou spokojeni s rozhodnutím Odboru výstavby ÚMČ P3, ani s rozhodnutím odvolacího orgánu, kterým je Stavební odbor MHMP, tak mohou využít vyšší instance, kterou je Ministerstvo pro místní rozvoj ČR.
Hujová


Reagovat  Reagovat s citací


proc ne

22.9.2011 12:51 vložil LLLLL

ja bych zase nepropadal pokazde hysterii. Hned vedle stoji budova strojimportu a proti tomu je tato budova krasavec. Vyskove to tedy strojimpotu odpovida. navic je to vicemen hnusna cast u zelivskyho kde je totalni prd. takze me osobne i kdyz TOp09 a ODS zlodeje z Prahy 3 nesnasim, je tento projekt zcela u zadku. Myslim ze tu jsou dulezitejsi problemy s odeesackymi zlodeji nez tohle. zda se to libi nebo ne je veci nazoru, za sebe rikam ze mi to nijak nevadi (tj. ani z toho nijak neucuravam radosti)


Reagovat  Reagovat s citací


Re: proc ne

23.9.2011 11:05 vložil Lukáš Haupt

Dobrý den,
někteří architekti tvrdí, existuje-li již jeden solitér, který "narušuje" horizont, může to být v pořádku. Dva "rohy" již nicméně mění charakter zástavby. Je to názor. Ale tato stavba má i jiné vady než to, že vůbec nezapadá do okolní zástavby. Jsou jimi prapodivný proces celého schvalovacího řízení, nerespektování dopadu na životní prostředí (přes 100 nových parkovacích míst zcela jistě zatíží již tak dopravou přetížené území) a nebo otázka potřeby budování dalších kancelářských prostor, kterých je v Praze nadbytek a v neposlední řadě ignorace názoru okolních obyvatel. Možná to není problém č. 1 na Praze 3, ale je v pořádku, že na něj někdo upozorňuje.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: proc ne

23.9.2011 13:52 vložil chk

Přesně takto bych to napsal také.
Bývalý Strojimport vytváří určitou přirozenou dominantu na určitém exponovaném místě. I když bych se bez něj také klidně obešel a navíc jsme ho zdědili z dob reálného socialismu, kdy se nikdo nikoho na nic neptal, tak tam nějak zapadne. Další taková výšková stavba by již narušila siluetu. To je tedy ryze estetický dojem.
Z praktického hlediska by se opravdu jednalo o nadměrné a hlavně zbytečné zatížení celé oblasti.
Kromě toho pokud vím, existují určité výškové a objemové regulace, které byly schváleny již dávno a dokonce jednou i zveřejněny v Radničních novinách. Podle těch by nebyla možná nejen tato stavba, ale i mnohé jiné na Praze 3 (některé z nich bohužel už i realizované). Jinými slovy: zkuste si tohle jako řadový občan, majitel pozemku nebo nemovitosti! Nikdo vám to nedovolí. O to je plánovaný vznik tohoto nepěkného monstra podivnější.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Re: Re: proc ne

3.11.2011 10:35 vložil Ez3kiel

Strojimport dle vašeho názoru tvoří přirozenou dominantu? hmm... Máte vskutku cit vybrat ty správná slova.
.. další výšková stavby by narušila siluetu... :D:D Řvu smíchy.
.. Nadměrné a zbytečné zatížení oblasti? Byl jste se tam poslední dobou podívat?

Nic proti, ze stavby nejsem nijak nadšen a je mi také celkem šum a fuk zda tam bude nebo ne. Ale váš komentář patří mezi to nejzábavnější co jsem zde v poslední době četl pane ,,odborníku na všechno,, :D


Reagovat  Reagovat s citací


Existuje petice/formy vyjadření názoru

18.9.2011 11:57 vložil Martin Pošta

Dobrý den,
existuje někde více informací, forma petice, boje proti této ohyzdnosti? Mám chuť a možnost se zapojit.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Existuje petice/formy vyjadření názoru

18.9.2011 17:56 vložil Tomáš Němec (Tomův deník)

Umíte-li sestavit petici a technicky ji vystavit na internet, klidně to udělejte, pane Pošto! Hledejte informace! Nečekejte! Ovšem má to riziko, že se k vám připojí jen málo lidí. Jako všude. Lidé raději poukazují na to, že "někdo by měl". O tom napsal krásný fejeton už spisovatel Karel Čapek v roce 1938 - viz odkaz http://nerustestanicipraha.sblog.cz/2011/04/13/130


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Existuje petice/formy vyjadření názoru

21.9.2011 22:41 vložil Lukáš Haupt

O.s. Tady není developerovo chystá na začátek října výstavu k Nákladovému nádraží Žižkov a dalším developerským kauzám na Praze 3, vč. Crystal Prague. Budeme o tom ještě informovat. V tomto článku jsou shrnuty veškeré informace, které ke kauze máme. Můžete se obrátit na nás (TND) nebo na o.s. Park Kouřimská. Zapojit se určitě můžete, budeme v nejbližší době na akci Zažít město jinak 24. 9. na Vítkovské cyklostezce poblíž hospody U vystřeleného oka, kde budeme některé kauzy již vystavova. Jinak souhlas, je to ohyzdnost zcela nerespektující charakter okolní zástavby. S pozdravem
Lukáš Haupt (603 169 012).
PS: Petici jsme společně s o.s. Park Kouřimská již v této fázi neuskutečnili, ale i s tím jsem toto o.s. znova oslovil.


Reagovat  Reagovat s citací


Otřesný projekt

17.9.2011 11:03 vložil chk

Vypadá to jak sekera zaražená do temene hlavy. Vůbec to nerespektuje stávající zástavbu. Naprostý šok :-/


Reagovat  Reagovat s citací


Re: Otřesný projekt

21.9.2011 22:46 vložil Lukáš Haupt

Souhlasím pan chk. Bohužel nejen Praha 3, ale celá Praha se nám díky developerům a benevolenci či laxnosti radnic mění před očima. Ale proto vznikají různá občanská sdružení či iniciativy, které se snaží s tímto neutěšeným stavem něco dělat. Jindy s větším, jindy s menším úspěchem.


Reagovat  Reagovat s citací


Vložit nový příspěvek

reklama