Diskuse
Ing. Vladislava Hujová, TOP 09: Patří politici do Knihy cti?
Zoufalá je spíš HUJOVÁ než kdokoli jný , už dost Hujové
25.9.2014 11:08 vložil Alena
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Dalsi-strycek-Vik-Starostka-Prahy-3-odmita-zverejnit-veritele-milionove-pujcky-na-byt-336462
Za Hujové a této koalice se veškerý pokrok na Žižkově zmrazil.
Špína, bordel, chaos, nedomyšlené akce, navrch Huj vespod fuj!
Parlamentích listech _ viz se řeší Hojové další kauza - byt , na který neví pořádně ani, kde vzala peníze.
Za Hujové a této koalice se veškerý pokrok na Žižkově zmrazil.
Špína, bordel, chaos, nedomyšlené akce, navrch Huj vespod fuj!
Parlamentích listech _ viz se řeší Hojové další kauza - byt , na který neví pořádně ani, kde vzala peníze.
Re: Zoufalá je spíš HUJOVÁ než kdokoli jný , už dost Hujové
25.9.2014 11:22 vložil Kapitalista
Tak jsem si ten článek přelouskal. Vrtá mi hlavou, co nekalého pan "redaktor" vlastně zjistil. Pokud pominu expresivně laděný text plný výpadů, tak v podstatě sám uvádí, že žádnou přízeň s žádnou citovanou firmu nemá, že se nejedná o příbuzenský vztah, ale shodu jmen. To, že si starostka koupila před bezmála 10 lety byt 2+kk, tedy v době kdy nebyla starostkou, neexistovala TOP 09... Srovnávat ji se Standou Grossem, podle mě ukazuje na jediný fakt, že se opozice zoufale snaží najít nějakou špínu. A ono to nejde a nejde :-)
Re: Zoufalá je spíš HUJOVÁ než kdokoli jný , už dost Hujové
27.9.2014 20:11 vložil Dana
Kozumplíková nebo Hujová - je to úplně jedno. Sliby, sliby, sliby před volbami a možná dva roky po nich a pak nic :-( Bydlím v paneláku nad Bezovkou - slibované zateplení fasád, opravy domů - nic z toho se nestalo. Pouze vyměněná okna - to už se muselo, protože v horních patrech do bytů teklo. Při jejich výměně zničené balkony, stěny bytů - bez náhrady. Udělej si sám, přestože byt patří MČ.Jejich stav je katastrofální. Na paneláky se nedala ani kačka od r. 1981, kdy byly předány do užívání. Jen platíme nájmy a posloucháme kecy, jak se domy opraví a jak nám pak budou byty nabídnuty v privatizaci. Jádra jsme si přestavěli na vlastní náklady, podlahy, štuky.... Jsem přesvědčena,že ani jedno se nestane - tedy opravy ani privatizace. Takže k volbám - ani omylem!!
Re: Re: Zoufalá je spíš HUJOVÁ než kdokoli jný , už dost Hujové
28.9.2014 20:56 vložil Čenda
A koho tím Dano potrestáte, když nepůjdete k volbám? Snad jen Vás samotnou...Ve volbách budete mít na P-3 bohatý výběr, jen nebýt líný a vybrat si. Jen netvrďte, že všichni jsou stejní...Kandidáti jsou tací jako my voliči, nejsou z jiné planety.
starostka Kozumplíková z ODS utrácela z obecního
15.9.2014 08:41 vložil Mirek Trejtnar
sem tam si přilepšit, na to byli odborníky mnozí z bývalého vedení radnice za vlády ODS. Na zcela bezdůvodný výlet do Cách se služebním autem a řidičem plus ubytování jsme v kauze3 upozorňovali Ihttp://www.kauza3.cz/kauza-radnice/pani-starostka-na-cestach.html
Bývalá starostka dostala na odchodnou z funkce dar 200 000,-kč do pro ni zřízené nadace. Původní návrh byl však v milionech.
Bývalá starostka dostala na odchodnou z funkce dar 200 000,-kč do pro ni zřízené nadace. Původní návrh byl však v milionech.
Odkdy se čestné občanství uděluje vekslákům?
11.9.2014 14:50 vložil Josef
Paní starostka zpočátku svého vládnutí v Praze 3 s předsedou místní buňky ODS problém neměla. Na svém blogu paní starostka neuvedla žádný SVŮJ důvod pro vyškrtnutí této po Listopadu 1989 raketově zbohatlé osoby krom důvodů pana Slámy. Důvody pana Slámy nám ale na blogu neukázala. Tak tedy nevím, o co jí vlastně šlo. Že by bylo před volbami? Problém vidím v samotné spolupráci TOP 09 s ODS po předešlých volbách. Spolupracovat s lidmi s pověstí Hurdovy ODS s ním samotným je neodpustitelné. U mne osobně to TOP 09 a paní Hujová projely už dříve, než začaly v tradici radnice Prahy 3 chodit na opulentní večeře za obecní peníze. Takže žádná změna oproti předešlým vládcům. Ukončení spolupráce TOP 09 s ODS mne již nepřesvědčí o "čisté" politice této strany i jejích členů. V každém případě, paní Hujová, přeji dobrou chuť! Ale za své!
Re: Odkdy se čestné občanství uděluje vekslákům?
11.9.2014 18:41 vložil Jirka Ptáček
Dobrý den,
před čtyřmi roky zde v Praze 3 končila jednobarevná vláda ODS. Měsíc po volbách a den před předáním funkcí podepsala bývalá starostka Milena Kozumplíková trojnásobně předraženou smlouvu na podzemní kontejnery (ztráta pro radnici cca 100 mil. Kč). A výčet může pokračovat dále. Takže cca 750 mil. Kč stála rekonstrukce paneláků v Lupáčovce, absurdní smlouva na správu IT za 48 mil. Kč, mnohonásobně předražený tisk Radničních novin... s tím se loučila ODS.
Uplynuly čtyři roky a opět tu jsou volby. Bulvár i internetové diskuse plní jakási humrová kauza, kterou opozice neustále recykluje.
Asi to na té radnici není tak zlé, jako bylo dříve.
před čtyřmi roky zde v Praze 3 končila jednobarevná vláda ODS. Měsíc po volbách a den před předáním funkcí podepsala bývalá starostka Milena Kozumplíková trojnásobně předraženou smlouvu na podzemní kontejnery (ztráta pro radnici cca 100 mil. Kč). A výčet může pokračovat dále. Takže cca 750 mil. Kč stála rekonstrukce paneláků v Lupáčovce, absurdní smlouva na správu IT za 48 mil. Kč, mnohonásobně předražený tisk Radničních novin... s tím se loučila ODS.
Uplynuly čtyři roky a opět tu jsou volby. Bulvár i internetové diskuse plní jakási humrová kauza, kterou opozice neustále recykluje.
Asi to na té radnici není tak zlé, jako bylo dříve.
Re: Re: Odkdy se čestné občanství uděluje vekslákům?
12.9.2014 17:28 vložil PoP Off
Koukám, že tu taky semelete páté přes deváté a vydáváte to za jedinou pravdu .. vy se do té party budete skvěle hodit, pokud vás tedy občané zvolí ... :D
Osobně doufám, že budou moudřejší a tandem "Vlaďka - Matěj" a jejich nohsledy z vedení radnice vyženou :))
Osobně doufám, že budou moudřejší a tandem "Vlaďka - Matěj" a jejich nohsledy z vedení radnice vyženou :))
Otmar Mácha
10.9.2014 20:22 vložil Matěj Žaloudek
Neznáte někdo prosím podrobnosti toho, jak došlo k výmazu Otmara Máchy z knihy cti? Je to jen na základě jeho přítomnosti v Cibulkových seznamech? Nebo jsou známy konkrétní činy, které by ho diskvalifikovaly?
Pevné postoje naší tety Vlaďky
9.9.2014 23:27 vložil TRP
Když si článek přečtete, i když uznávám, že není o co stát, tak zjistíte, jak paní starostka uvažovala, i když jen krátce (prý to ani jinak neumí), a ZTOTOŽNILA se s názorem pana Slámy... No a o pár hodin později se při hlasování na zastupitelstvu zdržela, i když byla ztotožněnou předkladatelkou... Není nad pevné postoje politiků... Asi uvažovala opravdu jen hodně krátce....
P.S. Souhlasím, portrét paní starostky je vrcholně nevkusné dílo.... A pověsit ho na úřadě, ještě v době své vlády je vrchol arogance a nabubřelosti...
P.S. Souhlasím, portrét paní starostky je vrcholně nevkusné dílo.... A pověsit ho na úřadě, ještě v době své vlády je vrchol arogance a nabubřelosti...
Re: Re: Pevné postoje naší tety Vlaďky
11.9.2014 01:06 vložil Jiří Platil
Asi myslela jednoznačný postoj k humrům!!!
dort od starostky
9.9.2014 21:26 vložil PoP
Myslíte "ze svého" reprezentačního fondu ? A co k tomu přihodit nějakého humříka ? :D A jako malou pozornost jim můžete věnovat repliku Vašeho portrétu, který visí na radnici .. velmi vkusné dílo :D
Re: dort od starostky
12.9.2014 11:20 vložil nicname
Je velmi smutné sledovat, jak jedna večeře za cca 9tis může lidi natolik rozlobit zvlášť, když se jednalo o pracovní večeři? To jste opravdu natolik přízemní?
Mě vadí jiné věci než ojedinělá večeře za 9tis, která v celkovém konceptu rozpočtu zaujímá asi tak 0,001% (nebo spíše i méně) z celkového rozpočtu P3.
Ale proč lidé se nezabýváte jinýma, důležitějšími záležitostmi?
Z dob ODS (i ČSSD) předražené rekonstrukce, rozhodování o územním plánu, který měl změnit tvář Nákl. nádraží a Parukářky a to bez jakékoli diskuze s občany nebo dokonce referenda. Akciovky které měly spíše plnit funkci jakýchsi trafik a zabetonování kontrolování "veřejných" peněz atd.
A to samé i ze strany Zelených ohledně uznání NNŽ za kulturní památku a také bez názorů lidí a to jen kvůli své "politické demagogii, že něco chrání"...
Od TOP zase mám problém, že to samé, aniž by se optali občanů na jejich názor, koupili stadion VŽ. Co s ním proboha bude radnice dělat? Jen kvůli tradici? pokud by tak rozhodli občani, proč ne?
Vadí mi, že není rozklikávací rozpočet. Vadí mi, že v dnešní době techniky neexistuje jednoduchá řešení pro komunikaci s úředníky, vadí mi, že úředníci se tváří, že je obtěžujeme atd.
Vadí mi, že občané nejsou vtahováni, výjimkou je pořádané referendum o Parukářce, více do obecných záležitostí a rozhodování. Že prostě v tomto státě se bere názor občanů jen při volbách a pak už jim do toho nic není....
Tohle mi vadí a vadí mi to hodně. Reprefondy, pokud nejsou nijak extrémně zneužívány atd. mě fakt tolik netrápí. A 9 tis. je fakt malichernost a nechápu lidi, kteří dokážou omílat tuto záležitost pořád a pořád dokola.
I když je to asi známka toho, že nic jiného prostě nemají nebo prostě při svém nízkém intelektu je nic jiného ani nezajímá, protože prostě někdo si dovolil jít na pracovní večeři za 9tis.
Mě vadí jiné věci než ojedinělá večeře za 9tis, která v celkovém konceptu rozpočtu zaujímá asi tak 0,001% (nebo spíše i méně) z celkového rozpočtu P3.
Ale proč lidé se nezabýváte jinýma, důležitějšími záležitostmi?
Z dob ODS (i ČSSD) předražené rekonstrukce, rozhodování o územním plánu, který měl změnit tvář Nákl. nádraží a Parukářky a to bez jakékoli diskuze s občany nebo dokonce referenda. Akciovky které měly spíše plnit funkci jakýchsi trafik a zabetonování kontrolování "veřejných" peněz atd.
A to samé i ze strany Zelených ohledně uznání NNŽ za kulturní památku a také bez názorů lidí a to jen kvůli své "politické demagogii, že něco chrání"...
Od TOP zase mám problém, že to samé, aniž by se optali občanů na jejich názor, koupili stadion VŽ. Co s ním proboha bude radnice dělat? Jen kvůli tradici? pokud by tak rozhodli občani, proč ne?
Vadí mi, že není rozklikávací rozpočet. Vadí mi, že v dnešní době techniky neexistuje jednoduchá řešení pro komunikaci s úředníky, vadí mi, že úředníci se tváří, že je obtěžujeme atd.
Vadí mi, že občané nejsou vtahováni, výjimkou je pořádané referendum o Parukářce, více do obecných záležitostí a rozhodování. Že prostě v tomto státě se bere názor občanů jen při volbách a pak už jim do toho nic není....
Tohle mi vadí a vadí mi to hodně. Reprefondy, pokud nejsou nijak extrémně zneužívány atd. mě fakt tolik netrápí. A 9 tis. je fakt malichernost a nechápu lidi, kteří dokážou omílat tuto záležitost pořád a pořád dokola.
I když je to asi známka toho, že nic jiného prostě nemají nebo prostě při svém nízkém intelektu je nic jiného ani nezajímá, protože prostě někdo si dovolil jít na pracovní večeři za 9tis.
Re: Re: dort od starostky
12.9.2014 11:42 vložil Simeon Popov
Dobrý den, za sebe děkuji za podněty ve Vašem článku! Rozklikávací rozpočet je tématem již min. dva roky, v tomto uznávám, že to pokulhává. Vstřícnost úředníků je o něco složitější...je to o lidech a přístupu k práci. Pokud mě práce nebaví, tak je to na mě vidět, a to není jenom u úředníků MČ. Domnívám se, že nejde o plošný jev, pouze o výjimky? Samozřejmě i v této oblasti lze leccos zlepšovat, lze úředníky více školit, motivovat, aby služby pro obyvatele Prahy 3 byly poskytovány v lepší kvalitě. Co se týče spolurozhodování obyvatel Prahy 3, tak se domnívám, že diskuse probíhaly a probíhají, tj. dochází k spolurozhodování. Pokud je to nedostatečné, lze témata rozšířit nebo frekvence zintenzívnit, zde vůle určitě byla a je!
Re: Re: Re: dort od starostky
14.9.2014 16:03 vložil nicname
To je hezké, že existují diskuze, ale proč ty diskuze začínají být až když se ozve nějaká neziskovka či větší počet občanů? Proč závažné věci typu NNŽ, Jiřák, Stadion VŽ atd. nevzejde od radnice? A né jen diskuze, ale diskuzí by to mělo začít a třeba referendem končit? Co je tak špatného na referendu? Ve Švycar to mají a funguje to celkem slušně a pokud se nebude pořádat referendum o daních atd (což ani není záležitost obecní) tak v čem je problém? Prostě chybí větší komunikace, ale to všeobecně, né jen na P3..
Co se týče rozklikávacího rozpočtu, to je jen otázka technická, kterou už některé radnice mají takže, kde je problém? já ho nevidím, je li vůle.... Vše ostatní jsou jen výmluvy
Co se týče rozklikávacího rozpočtu, to je jen otázka technická, kterou už některé radnice mají takže, kde je problém? já ho nevidím, je li vůle.... Vše ostatní jsou jen výmluvy
Re: Re: Re: Re: dort od starostky
14.9.2014 17:18 vložil Jirka Ptáček
Nezlobte se na mě, ale evidentně máte nedostatek informací.
Tedy - veřejná diskuse k Viktoria Žižkov
http://www.praha3.cz/noviny/zpravy/radnice-porada-verejnou-debatu-o.html
Veřejná diskuse k Jiřáku
http://www.praha3.cz/noviny/zpravy/debata-o-revitalizaci-namesti-jiriho-z.html
Veřejná diskuse NNŽ proběhla hned několikrát - v různém obsazení a s různými pořádajícími. Např.
http://www.kauza3.cz/kauza-stavby/verejna-debata-o-nakladovem-nadrazi-zizkov-283.html
Dále tu probhěla veřejná diskuse k cyklogenerelu, teď se Praha 3 podílí na debatě kandidátů na starostu. Možná by mohly být ještě častější, na druhou stranu otázkou je, jaká by byla účast.
K rozklikávacímu rozpočtu snad jen dodám, že co jsem pročítal programy stran, tak jej slibují snad všichni. Asi tedy bude. Nicméně stávající rozpočet je poměrně podrobně rozepsán, akorát je v PDF (rozhodně podrobněji, než na většině jiných MČ).
Co se týče referend. Referendum o Parukářce jak asi víte bude. Nicméně je to nová zkušenost a já se jen bojím, zda přijde dostatek lidí a referendum bude skutečně platné. Většina referend v ČR vyšumnělá právě díky nezájmu obyvatel. Proč je laťka platnosti nastavena na tolika procentech co nyní, to by mohlo být věcí diskuse, ale už nejde o věc komunální politiky.
Tedy, jak jsem napsal, většina proběhlých referend na komunální úrovni se ve výsledku díky malé účasti voličů proměnila spíše v nezávazné ankety a nikdo se jimi nemusí řídit. Podotýkám, že to byly docela drahé ankety.
Anketu lze udělat rozhodně levněji, než řádné referendum. Pokud vím, tak v tu v posledních letech proběhla řada anket pořádaných radnicí. Například tyto:
http://www.praha3.cz/public/5c/33/91/213949_105985_Dotaznikove_setreni__Tachovske_namesti_Praha3_A3_var2.pdf
http://www.praha3.cz/public/10/4d/23/186553_87678_Komenskeho_namesti_vysledky_ankety_vysledne.pdf
http://www.praha3.cz/noviny/zpravy/chcete-stojany-na-kola-navrhnete-radnici.html
http://www.praha3.cz/noviny/tema-mesice/obcane-upozornuji-volny-pohyb-psu.html
… bylo jich více, ale asi nemá smysl je sem všechny dávat.
Já vůbec netvrdím, že není co zlepšovat. Nicméně v mnohém míříte vedle. Osobně jsem v otázkách komunálních témat nakloněn prvkům přímé demokracie, ale aby tyhle nástroje byly funkční, musí se do nich veřejnost skutečně zapojovat. Tedy ten zájem není jen otázkou radnice, ale i veřejnosti. V tomhle skutečně musíme Švýcarsko dohnat. Nejen politici, ale všichni.
Jirka
Tedy - veřejná diskuse k Viktoria Žižkov
http://www.praha3.cz/noviny/zpravy/radnice-porada-verejnou-debatu-o.html
Veřejná diskuse k Jiřáku
http://www.praha3.cz/noviny/zpravy/debata-o-revitalizaci-namesti-jiriho-z.html
Veřejná diskuse NNŽ proběhla hned několikrát - v různém obsazení a s různými pořádajícími. Např.
http://www.kauza3.cz/kauza-stavby/verejna-debata-o-nakladovem-nadrazi-zizkov-283.html
Dále tu probhěla veřejná diskuse k cyklogenerelu, teď se Praha 3 podílí na debatě kandidátů na starostu. Možná by mohly být ještě častější, na druhou stranu otázkou je, jaká by byla účast.
K rozklikávacímu rozpočtu snad jen dodám, že co jsem pročítal programy stran, tak jej slibují snad všichni. Asi tedy bude. Nicméně stávající rozpočet je poměrně podrobně rozepsán, akorát je v PDF (rozhodně podrobněji, než na většině jiných MČ).
Co se týče referend. Referendum o Parukářce jak asi víte bude. Nicméně je to nová zkušenost a já se jen bojím, zda přijde dostatek lidí a referendum bude skutečně platné. Většina referend v ČR vyšumnělá právě díky nezájmu obyvatel. Proč je laťka platnosti nastavena na tolika procentech co nyní, to by mohlo být věcí diskuse, ale už nejde o věc komunální politiky.
Tedy, jak jsem napsal, většina proběhlých referend na komunální úrovni se ve výsledku díky malé účasti voličů proměnila spíše v nezávazné ankety a nikdo se jimi nemusí řídit. Podotýkám, že to byly docela drahé ankety.
Anketu lze udělat rozhodně levněji, než řádné referendum. Pokud vím, tak v tu v posledních letech proběhla řada anket pořádaných radnicí. Například tyto:
http://www.praha3.cz/public/5c/33/91/213949_105985_Dotaznikove_setreni__Tachovske_namesti_Praha3_A3_var2.pdf
http://www.praha3.cz/public/10/4d/23/186553_87678_Komenskeho_namesti_vysledky_ankety_vysledne.pdf
http://www.praha3.cz/noviny/zpravy/chcete-stojany-na-kola-navrhnete-radnici.html
http://www.praha3.cz/noviny/tema-mesice/obcane-upozornuji-volny-pohyb-psu.html
… bylo jich více, ale asi nemá smysl je sem všechny dávat.
Já vůbec netvrdím, že není co zlepšovat. Nicméně v mnohém míříte vedle. Osobně jsem v otázkách komunálních témat nakloněn prvkům přímé demokracie, ale aby tyhle nástroje byly funkční, musí se do nich veřejnost skutečně zapojovat. Tedy ten zájem není jen otázkou radnice, ale i veřejnosti. V tomhle skutečně musíme Švýcarsko dohnat. Nejen politici, ale všichni.
Jirka
Re: Re: Re: Re: Re: dort od starostky
14.9.2014 17:27 vložil Simeon Popov
Zde není co dodat! Jsem zvědav na reakci stěžovatele...
Re: Re: Re: Re: Re: dort od starostky
14.9.2014 23:55 vložil nicname
Tak já neříkám, že diskuze neproběhly, ale to, že je neiniciovala radnice (v prvopočátku), alespoň co jsem zaslechl, pokud je to jinak tak se omlouvám... Ale nemyslím si, že to bylo tak, že jste jako radní došli k tomu, že je potřeba např. předělat Jiřák a hurá, uděláme diskuzi nebo ohledně stadionu. Že si ty diskuze museli, jak se říká, vykřičet lidi.... To je vše...
Máte pravdu, problémem je velký nezájem lidí, což ale způsobili politici tím, jak tuhle zem řídí v posledních 20letech... Dostat lidi zpět je dlouhodobý cíl, ale nesmí se to zkrečovat kvůli jednomu (byď drahému) pokusu.... Toť vše...
Máte pravdu, problémem je velký nezájem lidí, což ale způsobili politici tím, jak tuhle zem řídí v posledních 20letech... Dostat lidi zpět je dlouhodobý cíl, ale nesmí se to zkrečovat kvůli jednomu (byď drahému) pokusu.... Toť vše...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: dort od starostky
14.9.2014 23:59 vložil nicname
Ale abych nebyl jen rýpal :-) tak rozhodně se radnice zlepšila oproti časům ODS. Z mého hlediska určitě.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: dort od starostky
15.9.2014 00:08 vložil Jirka Ptáček
Dobrý den, nemyslím si, že by si lidé museli ty debaty, jak říkáte, vykřičet. Vemte to i z té druhé stránky. Pro politiky je to dobrá příležitost se předvést před lidma.
Re: Re: Re: Re: dort od starostky
14.9.2014 17:19 vložil Simeon Popov
Super, tak se odnicnamujte a jdeme do toho spolu! S referendem není problém! Jen je nutné rozlišit jeho rozsah. Na celostátní úrovni na to nemáme, nejsme Švýcarsko, a Bůh ví kdy jeho úrovně dosáhneme (musí na to být víc lidí než např. 20% obyvatelstva), jinak by to bylo skvělé... Jinak diskuse nemusí přicházet pouze z Radnice MČ, a co jednotlivý zastupitelé? Máte pocit, že s Vámi nikdo nediskutuje a nezajímá se o Váš názor?
Re: dort od starostky
12.9.2014 14:41 vložil JSJS
Prší, prší, jen se leje, kam to chlapci povedeme, pojedeme na humra, až nám tetka na to dá.
Sorry, pokus o vtip, když už je tak hnusně.
Sorry, pokus o vtip, když už je tak hnusně.