Tak PATRIOTI mají číslo 1, tak se také první vyjádřím a redakci doplním…
Sestavili jsme sousedskou kandidátku lidí se silným vztahem k Žižkovu, Jarovu či Vinohradům, motto kampaně zní "Praha 3, domov můj". Nejsou za námi žádní kmotři ani korupční skandály, nesponzorují nás developeři ani lobbisté. 83% našich kandidátů jsou aktivní lidé bez politické příslušnosti, hasič, učitelka, dětská sestra, květinářka.
Lídrem jsem já, Mojmír Mikuláš. V týmu Patriotů jsem odpovědný za gesci dopravy a územního rozvoje. Mám osmiletou zastupitelskou historii a zkušenosti z Výboru pro územní rozvoj, Kontrolního výboru, Dopravní komise a Komise pro vedlejší hospodářskou činnost.
Doplňují nás lidé s politickou zkušeností a vysokou odbornosti a to zejména:
2. Tomáš Štampach (Svobodní), což je jediný zastupitel Prahy 3, který je zároveň i zastupitelem hl.m. Prahy. Osm let je členem Výboru finančního Prahy 3 (čtyři roky byl jeho předsedou) a také Komise pro IT. Díky všem svým pozicím má komplexní přehled o fungování města i městských částí a zejména z oblasti financí, rozpočtů a informačních technologií, proto je garantem Patriotů pro tyto oblasti
3. Gabriela Sedláčková (Konzervativní strana). Skvělá žena a unikátní osobnost. Majitelka legendárního žižkovského baru Behind the Curtain, která byla zapsána i do knihy cti Prahy 3 za všechny dobrovolníky, kteří odvedli velký kus práce v covidové době. Její legendární Dobrodílna mimo jiné ušila a vydala na 40.000 roušek či rozdala tisíce litrů desinfekce. Gabriela má v týmu Patriotů na starost oblast kultury a komunitního života.
To mi přijdou výrazně důležitější informace, než redakční, strohý výčet.
V představování týmu PATRIOTI PRO PRAHU 3 bych mohl pokračovat bývalým primářem FN Královské Vinohrady Markem Zemanem (4.), sociální pracovnicí Petrou Jonášovou (5.) nebo specialistou na energetiku, dobrovolným hasičem Janem Brodským (6.).
Lépe bude, když se zájemci sami podívají na naší kompletní sestavu na https://www.patriotiproprahu3.cz/kandidati/
Děkuji
Mojmír Mikuláš
Diskuse
KDO KANDIDUJE NA PRAZE 3 - KOMENTOVANÉ KOMPLETNÍ KANDIDÁTKY DO MÍSTNÍCH VOLEB 2022
Re: 1. PATRIOTI PRO PRAHU 3
2.9.2022 17:34 vložil Tomáš
Patrioty ne, děkuji. Nelíbí se mi hlavně jejich plány v dopravě - zrušení VŠECH cykloobousměrek a patrný příklon k motorizované dopravě. Myslil že Žižkov má jít spíš opačným směrem.
Re: Re: 1. PATRIOTI PRO PRAHU 3
4.9.2022 18:00 vložil MartinH
Tomáš napsal
Patrioty ne, děkuji. Nelíbí se mi hlavně jejich plány v dopravě - zrušení VŠECH cykloobousměrek a patrný příklon k motorizované dopravě. Myslil že Žižkov má jít spíš opačným směrem.To není příklon k motorizované dopravě, ale zdravý pohled na současnou situaci v Praze, kde se člověk má skoro stydět, když použije auto. Nahrazování auto-pruhů na vozovkách za cyklo-pruhy viz. Olšanská, to je hnus a typická ukázka protěžování menšin, ostatně jako je tomu téměř ve všem.
Ale abych nebyl tak negativní, třeba situace ohledně exkrementů na chodnících se razantně zlepšila. Škoda jen, že je nahradily exkrementy typu "sdílených" kol a koloběžek.
No není nám tady krásně, na ukrajinsko-slovenském pomezí, kterému se říká Žižkov?
Ale abych nebyl tak negativní, třeba situace ohledně exkrementů na chodnících se razantně zlepšila. Škoda jen, že je nahradily exkrementy typu "sdílených" kol a koloběžek.
No není nám tady krásně, na ukrajinsko-slovenském pomezí, kterému se říká Žižkov?
Re: Re: Re: 1. PATRIOTI PRO PRAHU 3
5.9.2022 06:07 vložil Tomáš
Stydět za použití auta sa nikdo kdo se chová v provozu slušné nemusí. Z Olšanské se, doufám, konečně stane místo vhodné pro lidi a ne 4 proudá dálnice kde nikdo pěšky bez auta nechce. ...tedy pokud to nevemou do rukou Patrioti.
Re: Re: Re: Re: 1. PATRIOTI PRO PRAHU 3
10.9.2022 02:23 vložil Milan
Tomáš napsal
Stydět za použití auta sa nikdo kdo se chová v provozu slušné nemusí. Z Olšanské se, doufám, konečně stane místo vhodné pro lidi a ne 4 proudá dálnice kde nikdo pěšky bez auta nechce. ...tedy pokud to nevemou do rukou Patrioti.Patriotům fandím, ale Olšanské by slušela přestavba na bulvár či takový žižkovský Václavák, kde by to žilo obchodně přes den a společensky a zábavně večer. Doprva by jezdila v prostředním pásu a po stranách široké chodníky/korza lemované stromy. Bohužel k tomu musí být vhodná okolní zástavba, ne vysloužilé administračky či obří monoblok.