Moc hezky napsanej článek, jsem rozhodně pro zachování nádražní budovy a citlivou rekonstrukci, Taky nechápu, že někdo může chtít prodloužit Olšanskou ulici na dálnici, která bude každoděně přivádět tisíce aut přímo do srdce Žižkova. :(
Proč nikdo neuvažuje o moderizaci železniční tratě, zavedení metra linky D a vytvoření přestupní stanice příměstských vlaků z východní části Prahy?
Diskuse
Nebourejte žižkovské nádraží
Re: Nebourat!
15.6.2010 15:26 vložil Iont
Naprosto s Vámi souhlasím. Jednak jde o architektonicky zajímavou a cennou památku, která by měla být revitalizována a ne nahrazena něčím novým. A za druhé jsou ty plány s vybudováním nového obrovského sídliště megalomanské. Zcela jistě dojde k nárůstu automobilové i jiné dopravy. Odlehčení dopravy přes Ohradu se konat nebude, protože ty desítky tisíc nových obyvatel Prahy se budou nějak dopravovat. Navíc se tam plánují administrativní a obchodní zóny, které tam také budou vábit nebývalé množství pracujících i zákazníků. Prostě argumenty o odlehčení dopravy jsou úplně mimo.
Přitom každému je jasné, že ty developerský argumenty jsou jen kecy, kecy a zase kecy. Viz například: „Rozvoj těchto územních celků jistě přispěje k proměně Prahy. Chceme vytvořit zajímavá místa s příjemným prostředím pro všechny,“ řekl Luděk Sekyra, předseda představenstva Sekyra Group.
Přitom každému je jasné, že ty developerský argumenty jsou jen kecy, kecy a zase kecy. Viz například: „Rozvoj těchto územních celků jistě přispěje k proměně Prahy. Chceme vytvořit zajímavá místa s příjemným prostředím pro všechny,“ řekl Luděk Sekyra, předseda představenstva Sekyra Group.