Diskuse

Příjemnějším a bezpečnějším ulicím Prahy 3 brání ideologické předsudky koaličních stran

Vložit nový příspěvek

To je na zalobu

4.11.2017 13:49 vložil Jarda

Tak rekl bych, ze jakakoliv natlakova skupina argumentujici porusovanim zakona a prosazujici legalizaci stylem "vzdyt ho stejne porusujeme" a "tak ho proste budeme porusovat nadale, kdyz nam nevyhovite" je apriori mimo verejnou diskusi. Spis na zalobu.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: To je na zalobu

4.11.2017 15:59 vložil Matěj Michalk Žaloudek

Dobrý den, já se členem cyklistické lobby necítím. Nemám ani vlastní kolo. Návrh na zobousměrnění pro cyklisty vzešel z Odboru rozvoje a financování dopravy MHMP. Nemyslím, že ten je možné označovat za nátlakovou skupinu. Neorozumněl jsem, koho chcete žalovat a za co.

Snažím se v tom textu vysvětlit, že argumentace "porušují zákon a ještě něco chtějí, drzouni" nás vede ke špatným rozhodnutím. Truc do správy města nepatří. Město přívětivější pro chodce, cyklisty, děti, rodiče, pejskaře i pijany bychom měli chtít nezávisle na tom, že se někteří cyklisti chovají jako prasata.


Reagovat  Reagovat s citací


Re: To je na zalobu

6.11.2017 00:42 vložil David Horatius

A proč se tedy cykloobousměrky začaly zřizovat? Pominu-li fakt, že by náhodou při zjednosměrňování komunikace kvůli parkování plánovač nezapomněl na nemotorovou dopravu, která zjednosměrněním dostane "za uši" zcela nezaviněně, jelikož zřízením parkování nezíská na rozdíl od aut jakoukoliv výhodu?
Jeden z takových případů je třeba Veleslavínova na MČ P1. Ročně jí projede v protisměru nelegálně asi 70 tis. cyklistů. O kus dál Platnéřskou dalších 15 tis. cyklistů. Když tam pošlete policisty aby začali pokutovat, kde jinde se všichni ti cyklisté objeví, než v přetížené křižovatce před Rudolfinem a v návazném stísněném úseku v Křižovnické, kde budou vadit naprosto všem? Kde cyklisty chcete? Tam, kde se cítí bezpečněji a za 10 let evidence dopravních nehod se jim (ani jiným účastníkům provozu) tam prokazatelně nic vážného nestalo, nebo na přetížené komunikaci, kde budou vadit všem? (Přiznávám, že ve Veleslavínově se legálně neparkuje - pouze nelegálně, jelikož je tam relativně široká obytná a pěší zóna - princip je ale v pořádku. Cyklista, stejně jako každý jiný účastník provozu, jde cestou "nejmenšího odporu". )


Reagovat  Reagovat s citací


Vložit nový příspěvek

reklama