Diskuse

Příjemnějším a bezpečnějším ulicím Prahy 3 brání ideologické předsudky koaličních stran

Vložit nový příspěvek

Re: To je na zalobu

6.11.2017 00:42 vložil David Horatius

A proč se tedy cykloobousměrky začaly zřizovat? Pominu-li fakt, že by náhodou při zjednosměrňování komunikace kvůli parkování plánovač nezapomněl na nemotorovou dopravu, která zjednosměrněním dostane "za uši" zcela nezaviněně, jelikož zřízením parkování nezíská na rozdíl od aut jakoukoliv výhodu?
Jeden z takových případů je třeba Veleslavínova na MČ P1. Ročně jí projede v protisměru nelegálně asi 70 tis. cyklistů. O kus dál Platnéřskou dalších 15 tis. cyklistů. Když tam pošlete policisty aby začali pokutovat, kde jinde se všichni ti cyklisté objeví, než v přetížené křižovatce před Rudolfinem a v návazném stísněném úseku v Křižovnické, kde budou vadit naprosto všem? Kde cyklisty chcete? Tam, kde se cítí bezpečněji a za 10 let evidence dopravních nehod se jim (ani jiným účastníkům provozu) tam prokazatelně nic vážného nestalo, nebo na přetížené komunikaci, kde budou vadit všem? (Přiznávám, že ve Veleslavínově se legálně neparkuje - pouze nelegálně, jelikož je tam relativně široká obytná a pěší zóna - princip je ale v pořádku. Cyklista, stejně jako každý jiný účastník provozu, jde cestou "nejmenšího odporu". )


Reagovat  Reagovat s citací


Vložit nový příspěvek

reklama